@Tooroo: Mylisz się, tylko 1 i 2 to atrapy. Choć i nie do końca, jednak przez nie lecą spaliny, pośredno ale jednak (coś jak kiedyś w Civic UFO). Czyli tzw. estetyczne zakończenie prawdziwego wydechu. Prawdziwe atrapy to już ma 1/3 rynku łącznie z Audi czy AMG.
prawdziwa podwójna symetrycznie z obu stron, atrapy to
@27er: nieprecyzyjnie napisałem, 4 też wyglądają tak sobie (ten lexusowy jest chyba najbrzydszy), podwójny bez jakichś wielkich końcówek, coś jak na pic rel.
@27er masz racje - 3 to nie atrapa. Pozytywnie mnie to zaskoczylo!
Rozumiem co chcesz przekazac, ale jednak dalej uwazam, ze 1 i 2 to atrapy koncowki tlumika. To jest czesc zderzaka, za ktorym jest schowany uklad wydechowy i to, ze to przez zderzak przelatuja spaliny, a nie pod nim nie robi z niego koncowki wydechu.
No taki mamy klimat, ze ma wygladac i tyle :) prawda jest taka, ze lsniace,
podwójny bez jakichś wielkich końcówek, coś jak na pic rel.
@xetrov: Ale nie porównuj małego tyłka (wąskie, niskie auto), z wielką dupą SUVa. Tam małe ruraki wyglądają tragicznie. Zobacz tutaj malutką Mazdę, gdyby te rurki dac do Stelvio, to by była komedia a nie wydech. Równie dobrze, moze powiedzieć, że SUVy powinny mieć małe koła.
schowany uklad wydechowy i to, ze to przez zderzak przelatuja spaliny, a nie pod nim nie robi z niego koncowki wydechu.
@Tooroo: Tak, ale nie jest to do końca atrapa. Każdy wydech, musi być jakoś stylistycznie zakończony, by pasował wizualnie. Prawdziwa atrapa, to coś, co nie pełni choćby pośrednio swojej funkcji. Już pisałem wyżej, że mała rurka nie pasuje do wielkich dup w SUVach, dlatego tak się robi. Ba, już
@27er: no małe w stosunku do nadwozia, w suvie to wiadomo że w bezwzględnych wymiarach większe, wystarczy żeby nie wygładało jak Calibra po wieśtuningu.
Co do 4 nie jestem pewien. Jako, że jest firmowana logiem RAGAZZON to może być to prawdziwa końcówka wydechu, a nie jedynie
@Tooroo: 3 to też Raga, a najlepsze jest to, że właśnie też po częsci jest atrapą, bo carbonowa otoczka ma po prawić wizuwalnie wygląd realnego wydechu. Dokłądnie tak samo jak w 1 i 2. Wiec tylko 3-ka jest w 100% solo wydechem.
Za
https://www.facebook.com/515522698799877/photos/a.515527692132711/946896568995819/
#motoryzacja #samochody #carspotting #alfaholicy
Co do 4 nie jestem pewien. Jako, że jest firmowana logiem RAGAZZON to może być to prawdziwa końcówka wydechu, a nie jedynie plastikowa atrapa.
Komentarz usunięty przez autora
@Tooroo:
Mylisz się, tylko 1 i 2 to atrapy. Choć i nie do końca, jednak przez nie lecą spaliny, pośredno ale jednak (coś jak kiedyś w Civic UFO). Czyli tzw. estetyczne zakończenie prawdziwego wydechu.
Prawdziwe atrapy to już ma 1/3 rynku łącznie z Audi czy AMG.
@27er: nieprecyzyjnie napisałem, 4 też wyglądają tak sobie (ten lexusowy jest chyba najbrzydszy), podwójny bez jakichś wielkich końcówek, coś jak na pic rel.
Rozumiem co chcesz przekazac, ale jednak dalej uwazam, ze 1 i 2 to atrapy koncowki tlumika. To jest czesc zderzaka, za ktorym jest schowany uklad wydechowy i to, ze to przez zderzak przelatuja spaliny, a nie pod nim nie robi z niego koncowki wydechu.
No taki mamy klimat, ze ma wygladac i tyle :) prawda jest taka, ze lsniace,
@xetrov:
Ale nie porównuj małego tyłka (wąskie, niskie auto), z wielką dupą SUVa. Tam małe ruraki wyglądają tragicznie.
Zobacz tutaj malutką Mazdę, gdyby te rurki dac do Stelvio, to by była komedia a nie wydech.
Równie dobrze, moze powiedzieć, że SUVy powinny mieć małe koła.
@Tooroo:
Tak, ale nie jest to do końca atrapa. Każdy wydech, musi być jakoś stylistycznie zakończony, by pasował wizualnie.
Prawdziwa atrapa, to coś, co nie pełni choćby pośrednio swojej funkcji.
Już pisałem wyżej, że mała rurka nie pasuje do wielkich dup w SUVach, dlatego tak się robi.
Ba, już
@Tooroo:
W Stelvio brudzi się i to mocno :D
https://madnessautoworks.com/image/cache/data/Alfa%20Romeo/Stelvio/Exhaust/ALFAromeoSTELVIOperformanceEXHAUSTmadness-750x563.jpg
@Tooroo:
3 to też Raga, a najlepsze jest to, że właśnie też po częsci jest atrapą, bo carbonowa otoczka ma po prawić wizuwalnie wygląd realnego wydechu. Dokłądnie tak samo jak w 1 i 2.
Wiec tylko 3-ka jest w 100% solo wydechem.
W Giuliettcie z podwojnym wydechem koncowki sa podobnie mocowane jak w 4 powyzej
@Tooroo:
3-ka jest normalnie łączna jako solo
http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-Stelvio/Sport-Exhausts/Ragazzon-Stainless-Steel-Double-Rear-Silencer-129-Sport::9298.html
To, że końcówka jest spawana z całością, to już inna sprawa, zawsze tak jest, by był wybór.
No i pytanie, dlaczego 4-ki (czy tej z twojego przykłądu) nie traktujesz już jako atrapy? ( ͡° ͜ʖ