Wpis z mikrobloga

@pseudoanon: no ja się zdziwiłem ostatnio. Zamówiłem filtr kabinowy - przyszedł - rzuciłem w kąt - po 3tyg się w końcu ogarnąłem z wymianą. Wymontowałem schowek itd. i #!$%@?! nie pasuje. Za późno na darmowy zwrot ze smarta. W aukcji opisany do łopla, model, rocznik i kod silnika się zgadzają a wymiary totalnie z dupy. Musiałem zmierzyć stary i szukać po wymiarach. Kupiłem drugi idealnie pasujący - opisany na aukcji
  • Odpowiedz
  • 5
@NaChMiNick za te powiadomienia o wygenerowaniu etykiety to bym za jajca wieszal. Nie jest wysłane? To na uj wymyślać jakieś pośrednie kroki. Niech dodadzą jeszcze krok "papier pakunkowy zamówiony u producenta"
  • Odpowiedz
@neonn: a wiesz ilu sprzedawców upiera się, że to już oznacza, że nadali paczkę ? ()
Nawet czekam na zwrot kasy od jednego takiego co do teraz uważa, że nadał paczkę w terminie bo etykieta wygenerowana ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 2
@NaChMiNick właśnie dlatego uważam że to niepowinno być rejestrowane jako część procesu. Nadanie jest w momencie przekazania fizycznego paczki firmie dostarczającej i kurła koniec i kropka
  • Odpowiedz
@neonn: Status jest dla firmy kurierskiej, jakoś trzeba zarejestrować powstanie numeru przesyłki. Któryś przewoźnik miał informację "Zarejestrowano dane przesyłki. Paczka jeszcze nie nadana! " i to było super ( ͡ ͜ʖ ͡)
  • Odpowiedz
@NaChMiNick za te powiadomienia o wygenerowaniu etykiety to bym za jajca wieszal. Nie jest wysłane? To na uj wymyślać jakieś pośrednie kroki. Niech dodadzą jeszcze krok "papier pakunkowy zamówiony u producenta"


@neonn: bo uwierz mi, że są takie ameby co kontaktują się i zapychają obsługę klienta takimi pierdołami.
  • Odpowiedz