Wpis z mikrobloga

  • 0
@karas2002: realnie to średnio 8l na 100, obecnie mi pokazuje 7,7 ale jeżdżę głównie po mieście takie „trasy” po 3 km, w trasie ok 7 l przy 130 km/h, jadąc z jednego miasta do drugiego starając się w eco driving to 6,1 l, jak po mieście muszę gdzieś szybko, dynamicznie dojechać to potrafi pokazać 12 na dystansie 3km i cały czas spada jak samochód się nagrzeje. Zawsze miałem diesla i teraz
polskipl - @karas2002: realnie to średnio 8l na 100, obecnie mi pokazuje 7,7 ale jeżd...

źródło: comment_Qz083GTYSb85gqp4ar1FcG7yO42vDTTU.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
  • 0
@karas2002: Jak kupujesz auto z salonu to ma zazwyczaj pusty bak, mi weszło na stacji równe 70 l v-powera za 350 zł. Przejechałem już 807 km i zostało mi teoretycznie 80 km zasięgu. Zastanów się, idź na jazdę próbna.
  • Odpowiedz
  • 0
@karas2002: Smartlink wystarczy, 2.0 TSi 190km w przedlift w sumie nie było, ale ogólnie się chyba w prowadzeniu te auta nie różnią, może sportline ze względu na obniżenie
  • Odpowiedz
@Artic: To jest bardzo proste, załóżmy, że mam wolne 200k:
- Czy lepiej mi będzie te 200k "zainwestować" w samochód, który już po wyjeździe z salonu traci sporo na wartości, a za 3-4 lat sprzedam go za mniej niż połowę tej kwoty?
- Czy może lepiej te 200k zainwestować w coś co może przynieść zysk, a za samochód o wartości 200k płacić co miesiąc, przed 3-4 lata czynsz, i przez ten
  • Odpowiedz
@polskipl: Kolego, mam kilka pytań. Rozważam podobną konfigurację (L&K + kilka dodatków).

1) Czy Superb FL w L&K ma bezprzewodowy Androidauto/Apple Carplay?
2) Czy masaż w fotelu ma sens? Używasz, polecasz?
3) Na 19" nie jest twardo? Podejrzewam że adaptacyjne zawieszenie trochę ratuje temat?

Z góry dzięki za feedback :)
  • Odpowiedz
  • 0
@KonradM: 1. Jest przewodowy
2. Nie mam masażów, nie wypowiem się
3. Mi się dobrze jeździ, jakoś nie odczuwam braku komfortu, a Nic nie dopłacało do zawieszenia, wiec raczej nie mam@adaptacyjnego, to jest chyba dodatkowo płatne
  • Odpowiedz