Wpis z mikrobloga

@DrJekyllandMrHyde: U mnie było podobnie, chyba tylko 6 osób z mojej dawnej klasy zdało maturę, a technika uzyskałem tylko ja. Do ostatniego egzaminu zawodowego podeszły 4 osoby... Tylko wiesz, ja akurat patrzyłem na siebie i żadne durne gadanie nie potrafiło zmienić moich poglądów czy celów.

@Kombinat: Czy ja wiem czy ciężej, materiał z polskiego, matematyki czy innych przedmiotów masz rozłożony na cztery lata, gdzie w liceum muszą przerobić to w
@Bixi: Jestem po liceum, ale trochę żałuję, że nie poszedłem do technikum. Niby jestem teraz po pierwszym stopniu na studiach i wybieram się na drugi, ale lepiej byłoby mieć jakiś zawód. Jakby mi nie wyszło z tym co studiuję, to zawsze mógłbym zwrócić się ku temu. Tyle że byłem wtedy taki w #!$%@? głupi i nie myślałem nad tym, ech.
@stoch22: rozumiem co masz na myśli aczkolwiek to już kwestia indywidualna oraz okolicy tzn przykładowo ja mieszkam w takiej, że technika jakie były wokół mojego miasta posiadały takie kierunki w których tak czy tak nie wyobrażam sobie pracować
@Bixi: U mnie też tak samo, gdybym tam poszedł i nie brał studiów pod uwagę, to gdybym chciał pracować w swoim mieście byłoby słabo. Robiłbym z Ukraińcami, za maksymalnie 3 k netto, zresztą bez technikum już pracowałem w takich zakładach kilkakrotnie i wyciągałem takie stawki, pracując w tygodniu i na weekendy.
@Kombinat: Byłem w technikum, miałem znajomych w liceum obok i patrząc na to wszystko z perspektywy rozłożenia w czasie to oni mieli więcej nauki, ale może wydaje mi się tak przez to, że na zawodowe nic się nie uczyłem bo już wszystko wiedziałem z tego zakresu
@stoch22 mniejsze miasta ograniczają, często nawet jak w okolicznych coś interesującego to musisz do tego miasta dojechać a często i na drugi koniec, czasowo oraz organizacyjnie też jest to bardzo skomplikowane szczególnie zimą jak się nie ma w wieku początkującym prawka a co dopiero teraz dla klas 8