@Niebieski_mazak Zgadza się, rocznie robie maksymalnie 10k przy dobrych wiatrach. Do pracy mam 6 kilosów a jak już gramolę się gdzieś dalej to robie 100/150km w góry, raz może dwa razy w miesiacu jak jest sezon. Ropniak bedzie miec u mnie kiepsko ..
@Morfinusz ja robię podobne przebiegi i mam diesla, oczywiście bez DPF i jakoś daje radę, problemów z nim nie ma, ale ja po prostu wziąłem go bo nic lepszego nie znalazłem w tym czasie, a ten egzemplarz był w dobrym stanie, 320000 km w tej chwili, 2004 rok, 2.0 d, 136 km, auto parkuje pod domem na trawniku, i korozję mam jak dotąd tylko w jednym miejscu, na rancie drzwi z którego
@Niebieski_mazak: Przez chwilę korciła mnie opcja zainteresowania się Dieslami w Volvo z wyżej wymienionych modeli, ogromna ilość ogłoszeń względem wersji benzynowych i to często dość dobrze wyposażonych wyglądała interesująco. Po przemyśleniu sprawy postanowiłem zostać przy benie, duża częstotliwość krótkich dystansów jest przeważającym argumentem.
Swojego poprzedniego samochodu pozbyłem się właśnie przez problemy związane z rdzą, 3 lata w kraju wystarczyły i e46 zaczęło kwitnąć, pomijając ten istotny problem reszta była całkiem ok.
@Morfinusz a Volvo w mentalności polskiego Janusza jest czymś od czego trzeba się trzymać z daleka, i że Volvo się skończyło na modelu 940, i dobrze bo dzięki temu Januszem unikają Volvo, więc można je znaleźć w korzystnej cenie i w dobrym stanie. Inna sprawą jest też to że to auto jest wytrzymałe na nasze warunki bo jest to auto szwedzkie, a tam mają dopiero warunki, no i jeszcze jest sprawą części,
@Morfinusz w mentalności Janusza Volvo to jakaś egzotyka, i pewnie części do niego drogie, no i oczywiście wśród Januszy powiela się zdanie że teraz to nie ma prawdziwego volvo, kiedyś to było, a teraz to kurła nie ma. Bo dla takich ludzi Volvo to musi być kanciak
@baran77: Jeżeli pojawia się w „ typowych ” miejscach jak napisał sprzedający, wypadkowość czy robota nie ma z tym nic wspólnego.
B7 jest raczej cieniem wzorowych zabezpieczeń Audi z lat 90, gniją przednie nadkola przez filcowe wygłuszenie pod którym zbiera się gnój i blacha puchnie od środka. Kolejne miejsce to ranty i brzegi drzwi + klapa bagażnika, świadczy to wlaśnie o obniżeniu jakości, oglądałem i widziałem. Oczywiście jest lepiej niż w
Sprzedający sam przyznaje, że samochód jest do poprawek lakierniczych i teraz najlepiej - „ zaczyna pojawiać się rdza w typowych miejscach ”
2005r. z średnim uposażeniem i to wszystko za jedyne 35k... nie wspominając o późniejszej walce ze szmatą
( ͡° ͜ʖ ͡°)
#audi #motoryzacja #otomoto #heheszki
Swojego poprzedniego samochodu pozbyłem się właśnie przez problemy związane z rdzą, 3 lata w kraju wystarczyły i e46 zaczęło kwitnąć, pomijając ten istotny problem reszta była całkiem ok.
W mentalności Januszy Volvo pewnie pozostało marką dla dziada, prawdopodobnie sam dołącze do klubu dziada ( ͡º ͜ʖ͡º)
@Morfinusz: 1.8T montowali w exeo jakos chyba tylko przez pierwszy rok produkcji, potem przeszli na uposledzone tfsi
B7 jest raczej cieniem wzorowych zabezpieczeń Audi z lat 90, gniją przednie nadkola przez filcowe wygłuszenie pod którym zbiera się gnój i blacha puchnie od środka. Kolejne miejsce to ranty i brzegi drzwi + klapa bagażnika, świadczy to wlaśnie o obniżeniu jakości, oglądałem i widziałem. Oczywiście jest lepiej niż w