Wpis z mikrobloga

Mirki z Warszawy, dostałem ofertę pracy tam jako mid programista i nie wiem jaką stawkę podać.
Generalnie programuję zawodowo od 7 lat, ale w technologii "docelowej" (microsoft dynamics AX) prawie 3 lata. Nie mam inżyniera, jedynie kilka certów.


#programista15k #warszawa #csharp #axapta
  • 29
@Koliat: podałeś stawkę dla seniora

@deiks: nie wiem, wydaje mi się że to za dużo, ale wszyscy mi mówią że jestem tani :P z 2 strony nie chcę potem żałować że mało mam.

@avangarda: @Harmideron: tyle bym chciał ale boję się że mnie nie wezmą bo za drogo a nawet zależy mi na tej robocie
@Koliat: niby tak ale np. biznesowo nie domagam, tj pracuje w dużej firmie w polsce która jest po prostu użytkownikiem systemu, więc wiecej mam administracji, sql i bugfixingu niż nowych funkcjonalności, a jeśli już to są zwykle zwiazane z adminką, optymalizacją lub audytami.
Gdybym miał solo napisać np. obsługę JPK albo coś w tym stylu to raczej zajęło by mi to zbyt długo
dostałem ofertę pracy tam jako mid programista i nie wiem jaką stawkę podać.


@Luntri: Dostałeś tą ofertę pracy w sensie, że ktoś Ci zaproponował, iż chętnie by Cię widział w zespole bo zna Twoje umiejętności i w domniemaniu rekrutacja to formalność. Czy może masz ofertę np przez linkedin bo pasujesz technologiami do działalności firmy ale musisz przejść cały proces rekrutacji itp.
W pierwszym przypadku sytuacja byłaby komfortowa i pozostanie negocjacja stawki.
@1001001: taki mix raczej, zostałem poinformowany przez linkedin ale jakby z polecenia. Ale sam pytałem o test i podobno ma być, ale nie bardzo się go boję.

O stawkę zapytała pewnie aby oszczędzić nam czas, pewnie jej się wydaje że zarabiam kokosy bo ten co mnie polecił to niezły wymiatacz
O stawkę zapytała pewnie aby oszczędzić nam czas, pewnie jej się wydaje że zarabiam kokosy bo ten co mnie polecił to niezły wymiatacz


@Luntri: Wykorzystaj to.
Pamiętaj, że stawka to kwestia negocjacji dlatego podaj trochę więcej niż normalnie byś chciał.