Wpis z mikrobloga

@skorpion666: Nawet gdybyś taką końcowkę dorwał, to nic Ci to nie da, bo to jest zakute. Gdybyś włożył jedno w drugie i to zakręcił, to przy odpaleniu silnika by to wypieprzyło stamtąd i uszkodziło pewnie więcej niż sam przewód wysokiego ciśnienia. Trzeba oddać do zakładu, gdzie zrobią nowy przewód na wymiar z odpowiednimi końcówkami i całość zakują.
@skorpion666: najpierw zdiagnozuj skąd ci dokładnie cieknie bo wymiana może nic nie dać.

Ja bym proponował wykręcić, sprawdzić gwint - jak zrąbany to trzeba nowy element. Sprawdzić powierzchnie przylgni i ewentualnie wygładzić i/lub dać dwie miedziane podkładki pod i nad ten łącznik korpusu wtrysku z przewodem paliwowym wysokiego ciśnienia.

Mechanik nie chce się w to bawić, bo może nad tym spędzić 20 minut lub 3 godziny a za to mu nie
@granatowawolowina: to juz jest ok, natomiast nim bylo wiadomo o co chodzi, wymienilli oringi od przelewów. Tamto już jest ok, ale teraz wyrzuca 10x więcej ropy na silnik bo jeden oring musieli wpychać na siłę i jest pęknięty :( mam pecha do partaczy.