Wpis z mikrobloga

@inkyr: Baldurs Gate 1 właśnie? świetna gra, ale dodaj do tego NPC moda - sporo bogatsze przeżycie. 1 imo lepsza niż dwójka, nadal ma coś w sobie i lubię do niej wracać. Poza tym fallout.
@inkyr: Star Wars Knights of the Old Republic jest bardzo przystępny i adaptuje podobną mechanikę, co Baldur's Gate. Divinity: Original Sin ma prostą mechanikę, w której naprawdę ciężko zepsuć postać i dorzuca do tego intuicyjny system zabawy żywiołami, w sam raz dla początkujących. W obu powyższych linkach masz objaśnienie mechaniki w opisie pod filmem. Wydaje mi się, że dobre dla początkujących byłoby również Tyranny i Torment: Tides of Numenera. Seria
@Faiko: Nie pamiętam o co dokładnie chodziło, ale jak czegoś nie zrobiłeś (zdobycie G.E.C.K.A.?) to gra się kończyła. Pamiętam dobrze, jak szaman z Arroyo przysyłał od czasu do czasu wizje, żeby pospieszyć gracza.
@Faiko: Limit czasu to limit czasu, czego nie rozumiesz? Poza tym wizje pojawiały się po upływie określonego czasu, a nie po żadnych misjach, więc nie pisz bzdur. Cytat z Wikii: "The dream sequences occur on October 23, 2241, January 21, 2242, April 21, 2242, and finally, on July 20, 2242. If the GECK is located in Vault 13, the fourth and final dream sequence immediately triggers, skipping any previous left dreams.
@MroczneWidly przepraszam kolego, pisałem jak mi się wydawało sorki, po prostu ta ostatnia scena się właśnie wyświetla jak znajdziesz GECKa myślałem że wszystkie się tak uruchamiają, zwracam honor
@MroczneWidly tylko że w dwójce ograniczenie czasowe to 13 lat a w jedynce jakieś paręset dni. I to dwójkowe nie jest fabularne tylko mechaniczne po prostu. Nie da się grać w nieskończoność i tyle. A w jedynce limit czasu miał fabularne uzasadnienie, w dwójce nigdzie o nim nie mówili(oprócz ogólnego pospiesz się). Więc limit limitowi nierówny.
@MroczneWidly ja ani jednej ani drugiej nie ukończyłem ale mam i w tej i w tej kilkaset godzin. Jakoś tak zawsze #!$%@? coś po 20 godzinach i chcę zaczynać od nowa. A