Wpis z mikrobloga

@grzesiu_id: budżet max 70k chociaz wolałbym się wyrobić w 60k i mieć 10k na serwis. Nikogo z tyłu nie wożę wiec coupe mi nie przeszadza a wygląda o wiele lepiej od sedana/touringa. Obecnie mam e90 325i.
@PiotrokeJ: To z takim budzetem smialo kupisz zadbany egzemplarz 335i.
To sa bardzo dobre silniki, moc 306km robi z niego potwora. Mialem przyjemnosc raz jechac to mimo ze w moim 325d jest niezle to benzynowa trzylitrowka to inna bajka ;)
Jak sie bedziesz decydowal na F30 pamietaj ze w tamtych silnikach byly problemy z rozrzadem i wadliwa pompa oleju. W najgorszym wypadku ryzyko zatarcia silnika
Koszty utrzymania 335i beda jednak na
@PiotrokeJ: Nikt Ci nie powie ktore lepsze, bo to sa zupelnie rozne auta i zalezy czego szukasz. Ja mialem podobny wybor i 335i mi pasowalo duzo bardziej. Zaleznie od rocznika sa dwa silniki, starszy N54 jest fajniejszy jak chcesz cos modyfikowac i ma kuty wal oraz korbowody. Jest o nim mnostwo wiedzy w internecie i jest kilka w miare drogich rzeczy, ktore prawie na pewno bedziesz musial zrobic, chyba ze byly
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@CzeXD: @PiotrokeJ: no i jeszcze ta słynna pompa HPFP... sam szukam teraz e92 330i, myślałem nad 335i ale obawiam się kosztów. Po za tym mój samochód ma być bardziej Daily, 272KM też swoją robotę zrobi
@baNicja: z HPFP w europie nie jest az tak zle. Amerykanom pada duzo czesciej przez ich paliwo, a nawet jak padnie to w Polsce to nie jest taka straszna wymiana, bo robocizna tania. Predzej wtryski i pompa wody, ale to juz po 10 latach czesto jest zrobione. Jak mialem upatrzone auto to zadzwonilem do BMW, podalem VIN i mi sprawdzili ze juz obie rzeczy byly zalatwione. Tez sie przez chwile wahalem