Wpis z mikrobloga

Tl;dr Chcę zgłosić sklep internetowy, który mimo mojego usuwania danych, nadal je przechowuje i użytkuje.

Swoje materiały do #kiciochszyje kupuję, na fakturę imienną, w internetowym sklepie z rzeczami do rękodzieła (i to dosyć znanym, z kilkoma sklepami stacjonarnymi). Pech chciał (dla tego sklepu), że niedawno zmieniałam adres zamieszkania 3 razy. Przy pierwszej zmianie usunęłam adres z ich bazy w panelu klienta, wpisałam nowy (zawsze proszą by pamiętać, aby zaktualizować adres jeśli jest nowy). Przyszło zamówienie, adres na fakturze stary. Luz, pomylili się. Kolejne zamówienie - nadal stary adres. Poprosiłam mailowo o zmianę adresu w bazie. Zmienili.

Po pierwszej przeprowadzce, od razu zmieniłam adres w bazie na nowy (stary usunęłam). Przyszło zamówienie - zły adres. Napisałam więc stanowczego maila, żeby coś z tym zrobili, skoro sami mnie proszą, bym pamiętała o aktualizacji adresu, a i tak na fakturach mam stare, usunięte z bazy adresy, których w ogóle nie powinno tam być. I zdażyło się to już drugi raz. Przeprosili, wysłali korektę faktury.

Przeprowadziłam się drugi raz. Adres zmieniłam w bazie od razu, usunęłam stary. Przyszło zamówienie - no nie zgadniecie :) Stary adres na fakturze. Tym razem już nie mam cierpliwości. Gdzie więc mogę zgłosić sklep internetowy, który mimo usuwania przez klientów danych, nadal je przechowuje i użytkuje? #kiciochpyta #rodo
  • 1
  • Odpowiedz