Wpis z mikrobloga

#ing #banki @ING_Bank_Slaski
Czy Wy jesteście poważni? Jest znowu ten sam problem, co przynajmniej raz w ubiegłym roku - po rozliczeniu środków za płatności kartą, nie zostaje zdjęta blokada na koncie. Oznacza to, że za wszystkie płatności z piątku mam pobrane środki jakby dwa razy (raz faktycznie rozliczone i drugi raz zablokowane), tym sposobem mam ujemne saldo na koncie, gdzie się nie powinno dać nawet zrobić debetu, nie wspominając o tym, że zostałem praktycznie bez pieniędzy na nie wiadomo jak długo (°°
M.....H - #ing #banki @INGBankSlaski
Czy Wy jesteście poważni? Jest znowu ten sam pr...

źródło: comment_wSdRAROOsBLW072gpcVUGFPf3TWOYbMt.jpg

Pobierz
  • 7
  • Odpowiedz
@Mu_H: no jak takie banki wybierasz to nic dziwnego ( ͡° ͜ʖ ͡°) z mojego doświadczenia problemów nie ma z pekao sa, santander, millenium. BNP też zaczyna być mocnym rywalem bo zmieniają toporną bankowość na nową.
  • Odpowiedz
@Mu_H: nie wiem ja mam w santanderze (wcześniej bzwbk) od 13 roku życia i nigdy nie zdarzyły mi się żadne problemy. Jeżeli są jakieś prace konserwacyjne to zazwyczaj albo w nocy albo w weekendy, ale nawet mimo to, nigdy nie zdarzyło się żeby nie można było przez to korzystać z karty albo żeby coś naliczało się 2 razy.
  • Odpowiedz
@Mu_H: Masz rację, że jest to błąd po naszej stronie :(. Ponownie nałożyliśmy blokady na płatności z 8 i 9 sierpnia. Będziemy automatycznie usuwać nadmiarowe blokady.
Jeśli zależy Ci na czasie, skontaktuj się z nami pod numerem 32 357 00 12. Sprawdzimy, czy możemy usunąć blokady szybciej.
  • Odpowiedz