Wpis z mikrobloga

#priorityline

Nowy Ticked od GB do paczki z 09.07:

Dear Albert,

Thank you for contacting us .

From the feedback with our related colleague , this package delays due to the clearance in the customs .

But after the clearance we think it will delivered as normally .

We will also compensate the delay after customer receive the package .

We will take further for this package from our side .

Once we have the result we will contat you .

We hope you can wait for more time .

Thank you for your understanding .

Feel free to contact us anytime.

Best Regards

Mary_Hou

Gearbest Customer Service

http://www.gearbest.com/


Ciekawe czy dalej automat. Miał ktoś taką odpowiedź ?
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Avrinnn: true u mnie minimalnie inna regułka ale rekompensata jakaś jak paczka przyjdzie a jak nie to 7 września się odezwać i coś mają działać
  • Odpowiedz
@Avrinnn: też zamowilem 6 ale napisali że deadline kończy się 7 i wtedy się skontaktować no cóż jeden dzień mnie nie zbawi jak już tyle to trwa
  • Odpowiedz
@Rumuncajz: Ja jestem tak uradowany, że ... . Ponad 1.5 roku miałem wstręt do telefonów jak mi policja zatrzymałą 0.5 roczną S8 pod zarzutem wyłudzenia i 2200zł poszło się... Teraz postanowiłem sobie kupić nowy telefon i najpierw na ali sprzedawca sobie jaja robił i nie wysłał zamówienia przez 2 tygodnie, anulowałem i kupiłem na GB. Ostatnia na paypalu miałem włam na konto i znikneło mi ponad 800zł z konta, ale
  • Odpowiedz
@Avrinnn: a brałeś ubezpieczenie czy nie ? Bo mi napisali że tylko zajmą się ta sprawą możesz podrzucić screen żebym miał że innym był proponowany full refund
  • Odpowiedz
@Avrinnn: no właśnie kupiłeś od nich to ubezpieczenie
U mnie to było za jakieś 40 zł czy 60 zł nie pamiętam już ale myślę PayPal mnie chroni to nie robię dodatkowych kosztów No nic no będę musiał przez PayPal się uzerac bo mi nic takiego nie zaproponowali ale w treści twojego ss nie było nic o ubezpieczeniu więc w razie czego to też to podeślę im żeby mieli jak to
  • Odpowiedz
W-----a mnie niemiłosiernie ich kopiuj-wklej i miła gadka, na wiadomości odpisują raz na 24h o 3 w nocy żeby grać na zwłokę. Do 28 mogę złożyć roszczenie na paypalu i ani dnia dłużej nie będę czekać.
  • Odpowiedz
@ZyGa_333: ja zrobię tak jakieś 10 dni przed deadline spór popisze z nimi i jak będzie deadline to pyknie roszczenie żeby czasu dodatkowo nie marnować i odzyskać kasę .
Chyba że uda ci się odzyskać kasę szybciej niż deadline to daj znac
  • Odpowiedz