Wpis z mikrobloga

Dawno temu dostałem na #mirkowyzwanie zadanie pójść do pracy na pieszo, bardzo chciałem je wykonać no ale nie pykło i się źle z tym czuję ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Postanowiłem je w tym tygodniu zrealizować, aktualnie nie przebywam w domu więc dystans będzie oscylował w okolicach 35 km (chcę zahaczyć o jakąś siłownię aby tam się wykąpać)

No i teraz #pytanie jak się przygotować? w pielgrzymce nie uczestniczyłem nigdy więc nie mam doświadczenia.

Google pokazuje mi, że będę szedł (Bez siłowni, bo jakoś kurcze nie ma po drodze) ponad 6,5 h więc będę musiał iść nocą aby do pracy zdążyć.

Czyli:(na razie tyle wymyśliłem)
- kamizelka odblaskowa aby mnie nic nie przejechało
- buty do biegania co bym doszedł
- parę snickersów abym nie opadł z sił
- telefon w pełni naładowany (tutaj powerbanka nie mam) nawigacja raczej nie wytrzyma więc zapamiętać drogę jak najbardziej.
- woda (ile wody?)
- parasola chyba nie ma sensu jak będzie padało to nie idę a jak w trakcie zacznie to już i tak będzie kiepsko
- czyli ubranie na przebranie
- będzie w okolicach 15 stopni, ma sens się jakoś cieplej ubierać? przy marszu
- audiobooki co by mi się nie nudziło (bateria powinna wystarczyć)

Coś jeszcze? Jakieś rady? zamierzam iść znacznie szybciej niż to pokazuje google

#turystyka #bieganie (wierzę, żę tutaj będą ludzie najbardziej kompetentni) #95centyl
  • 28
Latarka czołowa może? Gaz do obrony?


@murarz13: O, latarka niegłupie (chociaż jak wspominałęm nie jestem w domu więc cięzko może być na szybko do zdobycia) gaz sobie odpuszczę komu by się chciało w nocy na mnie czekać ;)
@LowcaG ja osobiście na trekking po górach odcinek okolo 20-30 km bralem 2 razy 1.5L wody ale dochodziła kwestia temperatury okolo 30 stopni, 2 bułki konserwe no i czekoladę, najważniejsze są buty muszą być juz rozchodzone nie daj boże zeby byly tyle co kupione
@LowcaG dobrze byłoby gdybyś ogarnął powerbank albo zastępczy telefon. Przeglądanie Mirko umili czas w dodatku byś to na bieżąco relacjonował :)