Wpis z mikrobloga

  • 0
@sierzchula a jak chcesz mieć symetryczny wahacz majac z jednej strony zebatke? musisz wyrównać ciężar. Takimi przykładami to sam silnik nie jest symetryczny i samochody tez nie... pod względem symetryczności to gro część ludzi uznaje sam design owiewek :) i tym sposobem praktycznie kazdy okresla czy moto jest symetryczne czy tez nie..
  • Odpowiedz
@NoMercyIncluded: nie popsuć a zwyczajnie powoduje drętwienie i skurcze. Acz należy dodać, że wymieniłem rowerek i to też nie jest bez znaczenia. Plus, po co miałbym kłamać? Bo jakaś obesrana konsola ma mnie tak jarać (a miałem lub użytkowałem prawie wszystkie konsole), że mam zmyślać. Daj spokój.
  • Odpowiedz
@Baccon: kolego, ja tylko cytowałem, niechcący razem z Twoim nickiem, wybacz.
Mam elementarną wiedzę z zakresu anatomii i wiem, jak poważne uszkodzenia mogą być następstwem drobnych niedogodności w miarę upływu czasu. Zespół cieśni nadgarstka jest dobrym przykładem.
  • Odpowiedz
@Stitch: no tak, tylko w daytonie wahacz ma inaczej puszczone oba ramiona, innej grubisci, ksztaltu i z przesunieciem, to nie tak ze jedynie kompensuja przesuniecie o grubosc napedu, calosc wyglada jak nieudany odlew ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
  • 0
@sierzchula nie wcale nie redukuje sily ciągnących lancucha i wcale po przeciwnej stronie ramie nie jest grubsze... kurna dziwne, ze każdy inny producent tak to definiuje... ;) i patenty rowniez tak to opisuja..
  • Odpowiedz