Wpis z mikrobloga

via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@denis-szwarc: trochę lepiej, ale nadal IMO średnie zakładki AVAILABLE I LAUNCHED - powinny mieć większe marginy po bokach. I okno z zawartościa scrollowaną, żeby miała jakiegoś borders, bo zlewa się z głównym oknem :)
  • Odpowiedz
@hesa656: Unity C#,
C# sporo umiałem już na starcie przez moje wcześniejsze zabawy w VB i PHP, ale musiałem się sporo douczyć pod Unity (używałem kanałów na YT, Stackoverflowa i pięknej dokumentacji)
  • Odpowiedz
@denis-szwarc Stackoverflow to ja razem z Visual Studio odpalam.

A długo żeś panie się uczył pod Unity?
Bo jam ostatnio chciał zrobioc by drzwi mi się w grzę otwieroły, a ja nawet ni widziałem jak skrypta pod kontrolę postaci napisoc.
  • Odpowiedz
@hesa656: chooopie, zrób że se drzwi w blenderze, zrób se animocje drzwiów że się łotwierają, zaimpotuj do Juniti i se robisz boola w skypcie że pod guzikiem się animuje i się łotwierają jak ta lala... Unity to dobre jes jak trza skompilować abo partikul efekta też ma dobrego, ale rzeczy to się fajniej ruchają przez inne softłery.
A tak serio to nie rób tak... Albo rób, ja tak czasem robię
  • Odpowiedz
@denis-szwarc: hej, w sumie mialem cie zapytac juz dawno. Skad bierze assety artystyczne do gry? Wspolpracujesz z jakims artysta/grafikiem/animatorem/muzykiem? Pytam bo kiedys robilem gre i grafika i dzwiekiem mialem najwirkszy problem....
  • Odpowiedz
@leoha: Wszystkie modele są tworzone albo przez Denisa, albo przez naszego grafika w zespole (ParadiseHunter), albo przez pojednycze osoby ( np. model rakiety zrobił @Evilr0kerZ).
Muzykę zrobiła .xrmmusic (https://soundcloud.com/nemcia/ )

Ale jeśli nie chcesz robić gierki komercyjnie, to najlepiej darmowe assety znaleźć, jeśli się nie jest grafikiem/muzykiem. Albo znaleźć osobę, która się dopiero uczy i chce zrobić jakieś rzeczy do portfolio ;)
  • Odpowiedz
darmowe assety znaleźć


@Quertez: o ile z graficznym7 rzeczami nie ma problemu, o tyle z dźwiękami nigdy nie znalazlem takich ktore by mnie w 100% satysfakcjonowaly.
  • Odpowiedz