Wpis z mikrobloga

Mirabelki i Mirki, szykuje mi się dłuższy wyjazd samochodem i poszukuję alternatywnej metody zasilania laptopa, który jest mi niezbędny do pracy. W internecie znalazłam samochodową przetwornicę napięcia, którą podłącza się do zapalniczki samochodowej. Jestem kompletnie zielona w tym temacie (w końcu zielonka ( ͡° ͜ʖ ͡°)) i nie mam pojęcia jaką moc tej przetwornicy wybrać. Znalazłam taką przetwornicę na allegro
https://allegro.pl/oferta/przetwornica-12v-230v-samochodowa-napiecia-500w-8156029629?bi_s=internal&bi_c=PD0V21rYoiL&bi_m=motoryzacja-art-offer-tiles&bi_term=poradnik
I do wyboru mam jedynie moc użytkową 350. Czy taka opcja będzie odpowiednia? Może ktoś ma do polecenia urządzenie, które nada się do zasilenia laptopa o takich parametrach jak na załączonym zdjęciu? Albo przetwornicy o jakich parametrach powinnam poszukiwać, tak by było to także rozsądne cenowo urządzenie?
Dodatkowo chciałam zapytać czy po dobraniu odpowiedniej przetwornicy dostosowanej do ładowania laptopa, możliwe będzie podłączenie innych sprzętów, na przykład czajnika czy opiekacza? Przypuszczam, że wszystko zależy także od mocy tych urządzeń, jednak dobrze by było mieć jedną przetwornicę, która da radę zasilić więcej niż jeden rodzaj urządzenia w razie potrzeby. Mimo wszystko zasilenie laptopa jest dla mnie priorytetem, jednak jak już pytam, to chciałabym rozwiać wszystkie moje wątpliwości.
#pytanie #kiciochpyta #komputery #elektronika
Valevole - Mirabelki i Mirki, szykuje mi się dłuższy wyjazd samochodem i poszukuję al...

źródło: comment_rZC76PaZwgllVymM4D5PXg9W9OgMXWAQ.jpg

Pobierz
  • 10
  • Odpowiedz
@Valevole: https://allegro.pl/oferta/przetwornica-pradu-12v-230v-samochodowa-600w-sinus-7178675318

coś takiego sobie kup (ważne żeby miała "czysty" sinus na wyjściu a nie modyfikowany)

Jak będzie zmodyfikowanym to zasilacz będzie się grzał ciut za bardzo i może wydawać dziwne dźwięki które są strasznie irytujące.