Wpis z mikrobloga

  • 0
2019-06-11 kupiłem w sklepie morele.net monitor AOC C24G1, niestety monitor ma wadę, na ekranie widoczna jest malutka kropka, jakby uszkodzony piksel, widać ją tylko na ciemnym tle ale jednak przeszkadza bo widzę ją nawet z półtora metra, zgłosiłem reklamację zaznaczając że chciałbym go wymienić na nowy i otrzymałem na maila taką odpowiedź:

Reklamowany towar objęty jest gwarancją producenta, w związku z czym możliwe jest jego dostarczenie bezpośrednio do autoryzowanego punktu serwisowego producenta, co przyspieszy proces reklamacyjny.


W przypadku wyboru procesowania zgłoszenia za pośrednictwem naszego Sklepu, proszę o przekazanie informacji w tej sprawie.

Ja chciałem wymianę a oni mi proponują naprawę, nie chcę naprawiać czegoś co już dostałem uszkodzone i jeszcze dodatkowo czekać. Jak najlepiej to rozwiązać a może lepiej zwrócić monitor jako odstąpienie od umowy, mam jeszcze na to czas. Może ktoś miał podobny problem w tym sklepie i doradzi najlepsze wyjście.

#morele #komputery #kiciochpyta #monitory
  • 22
@aldi7x: masz 14 dni na oddanie, teraz już chyba spaliłeś, ale przy następnym zakupie nie pisz im nic o "uszkodzeniu", "wadzie", "reklamacji", napisz że zwracasz zgodnie z ustawą(masz 14 dni jak online kupiłeś) i prosisz o adres do odesłania, tyle, zapakuj tak by było jak wysłali(dlatego zawsze warto "odpowiednio" rozpakowywać, czyli tak, żeby nie uszkodzić opakowania/folijek, nie zrywać taśm) .
Będą Ci chcieli wcisnąć naprawę gwarancyjną, czyli umyją ręce(od rękojmi, która
@aldi7x: pewnie możesz, w normalnym sklepie w normalnym kraju by nie robili problemów, ale to Morele... poczytaj sobie o nich, dzięki nim moje dane są do kupienia na czarnym rynku(może twoje też)
https://niebezpiecznik.pl/post/morele-350k-zlamanych-hasel-i-wyciek-danych-usunietych-uzytkownikow/
Spróbuj, tylko zacznij nowe zgłoszenie(nowego maila, nowy ticket/bilet czy jak oni to nazywają), może w tym ich burdelu trafisz na kogoś innego i normalnie przyjmą zwrot.
, teraz już chyba spaliłeś, a


@RabarbarDwurolexowy: co spalił xD co najwyżej sklep się będzie wykręcać

Czy to znaczy że jak napisałem o tym że produkt ma wadę to już nie mogę go zwrócić mimo że nie upłynęło 14 dni?


@aldi7x: spokojnie możesz, po prostu powiedz że chcesz zwróćić bo masz prawo 14 dni do zwrotu, nic się nie tłumacz i miej #!$%@?. nic a nic z nimi nie dyskutuj.
  • 0
@KwadratowyPomidor2: No trochę spaliłem, przez to że zgłosiłem reklamację opcja z oddaniem do 14 dni nie jest już dostępna bo mi wyskakuje że jest rozpatrywane. Napisałem do Konsumenckiego Centrum E-porad z UOKiK co można zrobić w takiej sytuacji i jakie mam prawa. Dwa razy składałem reklamacje w morele i zawsze się dogadałem raz mi zapłacili kasę a raz wysłali inny sprzęt jak widać obsługa reklamacji w tym sklepie się pogorszyła bo
No trochę spaliłem, przez to że zgłosiłem reklamację opcja z oddaniem do 14 dni nie jest już dostępna bo mi wyskakuje że jest rozpatrywane.


@aldi7x: ale gdzie ci wyskakuje to? na ich stronie? xD

pisz im że chcesz zwrócić towar bo ci nie odpowiada i niech ci dają RMA

Napisałem do Konsumenckiego Centrum E-porad z UOKiK co można zrobić w takiej sytuacji i jakie mam prawa. Dwa razy składałem reklamacje w