Wpis z mikrobloga

Ciąg dalszy przygody z PLAY

Właczyłem pakiet 100gb na YouTube. Internet pobiera mi ze zwykłego pakietu i z pakietu 100gb jednoczesnie.
Utworzyłem zgłoszenie gdzie dostałem odpowiedz że:
- reklamy ciągną mb ze zwyklego pakietu
- filmy z pakietu YouTube.
Play zamknęło zgłoszenie nie dając zadać kolejnego pytania. Aaa jeszcze tylko wspomnę że 3 dni czekałem na odpowiedź.
Postanowiłem napisać do konsultanta na czacie. Przedstawiłem całą sytuację a konsultantka stwierdziła że reklamy też są pobierane z pakietu 100gb xd WIEC CO TU #!$%@? JEST PRAWDA??? XD Stwierdziła że pewnie coś instalowałem w tym czasie i zjadło mb ze zwykłego pakietu i że powiadomienia z innych aplikacji też pobierają internet. Nie jestem głupi ale bez przesady, powiadomienia zjadły w jeden dzień 800mb? Bez komentarza...
Pani stwierdziła że utworzy mi kolejne zgłoszenie i prześle je do działu technicznego.
Po 3 dniach dostaję tą samą odpowiedź co przy 1 zgłoszeniu i PLAY zamyka zgłoszenie nie dając szansy na jakąkolwiek odpowiedź. Full profeska w #!$%@? klientów w dupę. Gratuluję. Wniosek o przniesienie numeru już złożony.
#play #zalesie
  • 8
  • Odpowiedz
@slepauliczka

A wiesz co kiedyś mi zrobili?
Była taka promocja że kodem można było włączyć darmowy pakiet 5gb a przez aplikację 10gb. Nigdzie nie widziałem tego w aplikacji a po wpisaniu kodu dostawalem smsa ze promocja nie jest dostępna w mojej taryfie. Sęk w tym że była dostępna w mojej taryfie xd Utworzyłem zgłoszenie gdzie po kilku dniach zadzwonił do mnie miły pan i stwierdził że widzi ten problem i że doładuje
  • Odpowiedz
@inbiarz2000 Promocja dotyczy wyłącznie odtwarzania treści wideo oraz audio, a więc inne aktywności aplikacji YouTube będą korzystać ze standardowego pakietu. Ponadto warunkami korzystania z promocji jest używanie aplikacji mobilnej YouTube, posiadanie minimum 1 zł w Pakiecie Złotówek oraz połączenie z nadajnikami sieci Play. Więcej na temat tej promocji znajduje się regulaminie: https://www.play.pl/resources/pdf/2019/Regulamin-Oferty-Promocyjnej-YouTube-za-darmo.pdf. Jeśli mimo spełnienia wszystkich powyższych warunków coś się nie zgadza w kwestii transferu, poprosimy o utworzenie zgłoszenia w tej sprawie
  • Odpowiedz
@play_polska: wy tu jestescie takimi samymi dzbanami jak ci konsultanci którzy obsługują zgłoszenia. Spełniłem wszystkie warunki jakie potrzeba żeby brać udział w promocji. Założyłem zgłoszenie gdzie w odpowiedzi dostałem tylko przekopiowaną formułkę i zero odpowiedzi na moje pytanie po czym play zamknął zgłosznie. Konsultantka założyła nowe zgłoszenie które skończyło się tym samym a wy mi piszecie że mam to zrobić ponownie? czy wy wgl czytacie co ludzie pisza?
  • Odpowiedz
@inbiarz2000 jeśli nie zgadzasz się z odpowiedzią naszego konsultanta na Twoje zgłoszenie, nie pozostaje nam nic innego, jak prosić Cię o utworzenie kolejnego zgłoszenia w tej sprawie. W jego treści powołaj się na poprzednie oraz przedstaw Twoje oczekiwania wobec rozwiązania. Dzięki temu nasi konsultanci będą mogli przyjrzeć się tej sytuacji ponownie. Tutaj nie jesteśmy w stanie rozwiązać tej sytuacji, bo nie mamy wglądu do Twojego konta.
  • Odpowiedz
@play_polska: czyli sami sugerujecie że wasz konsultant mógł się mylić. Dwóch konsultantów. I może trzeci się nie pomyli? Xd niezli jesteście xddd ja już nic nie będę zglaszal. Po prostu przenoszę numer i tyle. Koniec tej zabawy z Play. Śmiechu warci jesteście.
  • Odpowiedz