Aktywne Wpisy
PanParasol +395
Wcale nie stereotypy ( ͡º ͜ʖ͡º)
JebawczanRysionu +136
Niedawno skończyłem 26 lat.
Właśnie dostałem wypłatę i jest o 1000 złotych niższa.
Może i składki zdrowotne są wysokie, ale za to NFZ jest niedofinansowany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego, od teraz mogę swoim podatkiem dochodowym dokładać się bardziej do dopłat dla deweloperów w zbliżającym się programie kredytu na start.
#czujedobrzeczlowiek #kredyt0procent #nieruchomosci #kredytnastart #zalesie
Właśnie dostałem wypłatę i jest o 1000 złotych niższa.
Może i składki zdrowotne są wysokie, ale za to NFZ jest niedofinansowany ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do tego, od teraz mogę swoim podatkiem dochodowym dokładać się bardziej do dopłat dla deweloperów w zbliżającym się programie kredytu na start.
#czujedobrzeczlowiek #kredyt0procent #nieruchomosci #kredytnastart #zalesie
Właczyłem pakiet 100gb na YouTube. Internet pobiera mi ze zwykłego pakietu i z pakietu 100gb jednoczesnie.
Utworzyłem zgłoszenie gdzie dostałem odpowiedz że:
- reklamy ciągną mb ze zwyklego pakietu
- filmy z pakietu YouTube.
Play zamknęło zgłoszenie nie dając zadać kolejnego pytania. Aaa jeszcze tylko wspomnę że 3 dni czekałem na odpowiedź.
Postanowiłem napisać do konsultanta na czacie. Przedstawiłem całą sytuację a konsultantka stwierdziła że reklamy też są pobierane z pakietu 100gb xd WIEC CO TU #!$%@? JEST PRAWDA??? XD Stwierdziła że pewnie coś instalowałem w tym czasie i zjadło mb ze zwykłego pakietu i że powiadomienia z innych aplikacji też pobierają internet. Nie jestem głupi ale bez przesady, powiadomienia zjadły w jeden dzień 800mb? Bez komentarza...
Pani stwierdziła że utworzy mi kolejne zgłoszenie i prześle je do działu technicznego.
Po 3 dniach dostaję tą samą odpowiedź co przy 1 zgłoszeniu i PLAY zamyka zgłoszenie nie dając szansy na jakąkolwiek odpowiedź. Full profeska w #!$%@? klientów w dupę. Gratuluję. Wniosek o przniesienie numeru już złożony.
#play #zalesie
Komentarz usunięty przez autora
A wiesz co kiedyś mi zrobili?
Była taka promocja że kodem można było włączyć darmowy pakiet 5gb a przez aplikację 10gb. Nigdzie nie widziałem tego w aplikacji a po wpisaniu kodu dostawalem smsa ze promocja nie jest dostępna w mojej taryfie. Sęk w tym że była dostępna w mojej taryfie xd Utworzyłem zgłoszenie gdzie po kilku dniach zadzwonił do mnie miły pan i stwierdził że widzi ten problem i że doładuje