Wpis z mikrobloga

@kasza_w_spreju: Ogólnie jestem zadowolony. W zimie nie ma problem na dużym mrozie. Większe awarie to pasek z klimy spadł bo krzywy napinacz był. Nowe sprzęgło i dwumas. Tak to oleje, filtry, klocki.

Na plus to wygodne fotele i koła 19. W trasie dobrze się prowadzi. No ale to moja opinia.
@kasza_w_spreju: Unikaj 2.0 CDTI 160km, miały problemy z uszczelnieniem smoka pompy oleju które lubiło puszczać i zanim się zorientowałeś silnik był do wyrzucenia. Znajomy importer miał takich 6 czy 7 na sprzedaż, bo po wymianie silnika dało się fajnie przyciąć ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@kasza_w_spreju: chcesz coś więcej wiedzieć to odezwij się na pw. obecnie ja sprzedaję swój egzemplarz, wersja 130 konii, doinwesowana, na tip-top to wystarczy przednią szybę wymienić bo jest odprysk. zapraszam :)
@kasza_w_spreju: zrobiłem insignia w 4 miesiące 20k km, 2.0cdti. Trzy razy wymieniłem olej, spalanie 6,5/7l na 100km, auto waży prawie 1.8t i ma na wyposażeniu więcej niż inne auta w tej cenie: wentylowany fotel, regulowane zawieszenie, adaptacyjne światła itd. Także polecam mocno bo w tej kwocie ciężko kupić coś lepszego, jakbyś miał więcej pytań to pisz.
Co 10k a pierwszy raz po zakupie. Wszystko spoko nie licząc pamiątki po poprzednim właścicielu które skutkowały regeneracją dpf’a i turbiny. Co do narzekania wszystkich że ciężkie to auto to też się nie zgodzę, 160km bez żadnego oporu do 200 się rozpędza a jak kupisz fabrycznie obniżone na felgach minimum 18” to w zakrętach trzyma się zajebiście. Warto wspomnieć że tryby sport i tour zauważalnie wpływają na jazdę