Wpis z mikrobloga

@x-kom: Problem z wymianą karty graficznej w ramach rękojmi, x-kom nie posiada jej na stanie i nie potrafi odpowiedzieć kiedy karta zostanie sprowadzona, jeśli w ogóle będzie dostępna.
Zaproponowano mi wybór tego modelu od innego producenta i mam tylko dwie opcje, msi która nie zmieści mi się w obudowie bo jest większa lub dopłata do gigabyte, na zwrot pieniędzy się nie zgadzam!
Jak to jest możliwe że sklep który sprzedaje tyle sprzętu, nie potrafi skontaktować się z producentem i zapytać o dostępność?
Co w takim wypadku, nie chcę zwrotu pieniędzy i nie podam numeru konta, x-kom będzie je trzymał w nieskończoność?
#xkom
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@KKK1337: Dzban to ty jesteś skoro nie rozumiesz, nie powiedzieli że nie mogą sprowadzić tylko nie wiedzą kiedy sprowadzą, jeśli w ogóle sprowadzą!
Nikt nic nie wie, to ja się mam kontaktować z producentem i pytać czy łaskawie wyślą x-kom kartę dla mnie ?
  • Odpowiedz
@KKK1337: Nie mam zamiaru się domyślać o co chodzi, jeśli dostałbym informacje że nie da się sprowadzić tej karty to ok, ale w dwóch rozmowach usłyszałem tylko że nie wiedzą ( ͡° ͜ʖ ͡°) to kto do k.rwy ma wiedzieć ?
  • Odpowiedz
@x-kom Jedno proste pytanie, JEDNO !
Da się sprowadzić tą kartę czy się nie da ? Jeśli się da to ile to będzie trwało, a może się nie da ?
To chyba nie jest zbyt skomplikowane ?
@x-kom dacie radę ? ¯\_(ツ)_/¯
  • Odpowiedz
@boryson: postaramy się pomóc i znaleźć najlepsze rozwiązanie. Prosimy podeślij nam numer zamówienia w wiadomości prywatnej, najpóźniej w poniedziałek wrócimy z odpowiedzią
  • Odpowiedz
  • 0
Dalszy ciąg przygód z Xkom ( ͡° ͜ʖ ͡°) .
Nieudolność pracowników xkom zaczyna mnie bawić.
Poddałem się co do wymiany karty na identyczny model bo tak jak pisałem nikt nic nie wie i złożyłem zamówienie na inny model z dopłata.
Kwota z poprzedniego zamówienia miała zostać przeksięgowana na nowe , oczywiście nie jest to takie proste w ich wykonaniu bo kartę mi wysłali za pobraniem pełnej kwoty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Mam czas i nie idę na łatwiznę wiec karty nie odbiorę i zwrotu na konto nie będzie.
Dzisiaj się dowiedziałem ze wkradł
  • Odpowiedz
@boryson: przepraszamy za zaistniałą sytuacją. Prosimy o przesłanie w wiadomości prywatnej numeru zlecenia lub zamówienia. Sprawdzimy wszystko i dołożymy starań by do takich pomyłek nie dochodziło więcej
  • Odpowiedz