Wpis z mikrobloga

@maryjuszpitagoras: Jeśli masz jakiekolwiek problemy z weryfikacją to po zalogowaniu się znajdziesz wskazówki, które pozwolą Ci zakończyć sukcesem kolejną próbę zweryfikowania Twojego konta.
Wyjaśniając kwestię ponownej weryfikacji to w stosunku do starej formy KYC, weryfikacja według nowych standardów wymaga wypełnienia kilku dodatkowych segmentów.
Do zebrania takich informacji jesteśmy zobowiązani działając zgodnie z V Dyrektywą Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2018/843 z dnia 30 maja 2018 r.
Jako giełda umożliwiająca wymianę na
@Bitbay: wiec skoro weryfikacja wymaga uzupełnienia kilku dodatkowych segmentów, to po jaką cholerę karzecie robić KYC w całości od nowa zamiast oczekiwać wysłania brakujących danych? Czemu nie wysyłacie tej informacji niezależnie od zleconych wypłat?
@lunax: Pomimo, tego, iż dodatkowa weryfikacja jaką jesteśmy zobowiązani przeprowadzić zgodnie z obowiązującym nas prawem niefortunnie zbiegła się w czasie z zamknięciem innej giełdy zapewniamy, że nigdzie się nie wybieramy i w dalszym ciągu będziemy prowadzić naszą działalność, oraz rozwijać platformę o czym świadczy między innymi dodanie w tym tygodniu ofert typu stop ;)
wniamy, że nigdzie się nie wybieramy i w dalszym ciągu będziemy prowadzić naszą działalność, oraz rozwijać platformę o czym świad


@Bitbay: ta, a co innego mozecie mowic? 'ej halo, brakuje nam kasy, doładujcie troche bitkojnow'? XD