Wpis z mikrobloga

Mirki kupiłem Hondę Accord 2.4 lpg 2004 3 tygodnie temu, w drodze do Holandii okazało się że uszczelka pod głowicą...
Zapłaciłem za nią 26k zł. Wiem że poprzedni właściciel niekoniecznie musiał o tym wiedzieć, zapierał się że wszystko jest tip top, siadać jechać do Holandii. Zwyczajnie #!$%@?ęła akurat mi. Czy powinienem wołać na poprzedniego właściciela zwrot kosztów naprawy 700-800 euro? Nie wiem co robić kompletnie
#honda #accord #upg #motoryzacja #samochody
  • 21
@Uprzedzenie: tylko z jakiej paki on ma płacić? to tak jakbyś miał wonty do poprzedniego męża swojej nowej partnerki że słabo ciągnie czy coś i chciał rekompensaty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
absurdalny przykład - wiem, ale tutaj się rozchodzi o uczciwość i jeśli nie majstrował i ogólnie samochód w normalnym użytkowym stanie to tylko i wyłącznie Twój pech. takie ryzyko kupowania czegokolwiek, zwłaszcza używanego na co nie
@Uprzedzenie: Jakie były objawy? Przegrzał się na autostradzie? Może był jakiś problem z układem chłodzenia i po prostu przy długotrwałym obciążeniu się ujawnił. O ile nie ma jednoznacznych śladów świadczących o maskowaniu wcześniejszych problemów to moim zdaniem trzeba wykazać się RiGCz'em i po prostu brać koszty na siebie. Wymiana uszczelki w k-serii jest akurat prosta, szkoda tylko że stało się to za granicą bo u nas można to naprawić duuuużo taniej.
@Uprzedzenie: Kara za kupno gównianego rdzewiejącego auta przepłaconego o 300%. Pierwsza podstawowa zasada, accordów się nie kupuje, bo to absurdalnie przesacowane, tandetne, smutne technicznie auta.

Do sprzedawcy możesz iść i mieć wąty o to, co było w momencie sprzedaży, możesz chcieć odzysku kasy na to, że auto jest jednak pokolizyjne. UPG(jak i setki innych mechanicznych rzeczy) mogłeś sobie sam załatwić, uszczelkę łatwo wydmuchać, a auto było używane i stare.

Jezus maria
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@kupkesobieciagne: ja #!$%@? Passat, laguna. Pokaż mi audice albo betę 200 koni z automatem w pełnej opcji 2004 rok minumum. Nie wiem co masz do tego silnika, przecież jest ze swojej niezawodności i mocy. Kumpla a4b6 z tym zajebistym quattro jest pordzewiała, na hondzie są 2 elementy do zaprawek, nawet bez malowania
@Uprzedzenie: Przecież wspomniany przeze mnie Passat 2.8 V6 to 193 konne piękne auto, które właśnie było często sparowane z automatem i często, a nawet prawie zawsze w highline z bardzo fajnym wypasem i ZAWSZE z 4x4, które jest w tym przypadku układem quattro z Audi A6. Co do 200 koni, w BMW masz akurat bardzo fajny M54B30, M57B30, oba mają po około 230 koni, w tym diesel to sztos. Do tej
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@kupkesobieciagne: weź skończ z tym pasatem ja #!$%@? xD musiało by mnie posrac konkretnie żeby takie gówno kupić. A6 z jakim silnikiem? 3.2? 1.8t ten szrot łyka jak chce xD e60 jest zwyczajnie paskudne z ta klapa bagażnika. Honde akurat ojciec blacharz wybrał, nie ma nigdzie rdzy, e46 mojego brata rdzewieje za to jak #!$%@?. Szukałem e90 przedlift do 30k, nie ma opcji.
Kupowałeś kiedykolwiek samochód? 26k za b8 z quattro,
musiało by mnie posrac konkretnie żeby takie gówno kupić


@Uprzedzenie: Posrało cie, by nazywać tak dobre auto jak Passat, gównem.

A6 z jakim silnikiem? 1.9 TDi/1.8T/4.2/3.0, wybór jest szeroki i dobry. Należy też zacząc od tego, że wolnossący benzyniak sam w sobie to tragedia, w automacie to dramat i 1.8T dzięki fajnemu ciągu z niskich, jedzie nawet i mocniejszego mocowo wolnossaka.

widać że #!$%@? masz pojęcie


Cóż, nazywając Passata, auto niezwykłe
@zundapp: Wiązki nie gniją, układ chłodzenia nie pęka, to jakaś nowość dla mnie. Elektryka w B5 to mistrzostwo, układ chłodzenia, nie wiem, zalezy od silnika, bo praktycznie każdy silnik ma inny układ. 1.9 TDi cóż, robią te miliony i jeżdżą po 22+ latach bez jakiejkolwiek korozji na elementach konstrukcyjnych.

Przeciekanie czy zepsuty zamek to marzenie, by każde starsze auto na takie pierdoły cierpiało.(większość starszych aut przecieka, mocząc moduły i instalacje siłą
@Uprzedzenie: w takie rzeczy jak uszczelka nie wejdziesz. Teraz przy okazji wymiany uszczelki wyreguluj zawory, sprawdź czy wycieków nie ma, wymień sobie profilaktycznie uszczelniacze zaworowe i uszczelkę pokrywy zaworów i ciesz się jazdą, bo powoływanie się na poprzedniego właściciela jest żałosne... Widziałeś co brałeś, mogłeś sprawdzić zawartość spalin w układzie chłodzenia, czy chociażby zaobserwować kolor dymu z wydechu.