Aktywne Wpisy
czerwonykomuch +143
35 lat kapitalistycznej propagandy tak bardzo poryło mózgi pracowników, że chcą oni - z własnej woli - spędzać w pracy więcej czasu za to samo wynagrodzenie.
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Tak, dobrze czytasz. 23,9% obywateli jest zdecydowanie przeciwna skróceniu tygodnia pracy do 4 dni przy zachowaniu tego samego wynagrodzenia. 15% raczej przeciwna. Wśród trzydziestolatków, którzy powinni już przecież coś tam ogarniać i nie nabierać się tak łatwo na kapitalistyczne brednie, 52% woli pracować dłużej za to
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#nextbike #poznan
Kumplowi tak zginął, ale to w ogóle skomplikowana akcja była xD #!$%@? system pozwolił na wypożyczenie przez niego na Kapo roweru, który się znajdował na Towarowej. Pomylił się przy wpisywaniu numeru, stacja odblokowała rower i ktoś, kto to zauważył, go sobie wziął. Teraz gdy po 3 tygodniach się odnalazł, ma jakieś 600 zł do zapłacenia, ale się z nimi kłóci, bo to ich wina, że
Dobrze chociaż, że ten rower kolegi się odnalazł. Tą karę 600zł pewnie mu anulują
Jeżeli stacyjny to słabo, bo one nie mają GPS. A jak nie ma miejsca na stacji, to chyba powinieneś założyć blokadę, chybachyba że blokady też nie było. Teraz w sumie nie wiadomo, bo ty rower oddałeś,
@miniacz: stary, to tak nie działa XD chyba #!$%@?łeś.
Aplikacja pokazuje, że rower jest oddany tak jak należy
Btw, szkoda, że jak się do nich wyśle maila to nie są tacy skuteczni i na odpowiedź trzeba czekać dwa tygodnie :v Zablokowali mi raz konto za zbyt małą ilość środków. Regulamin zmienił sie w kwietniu, ale do czerwca przychodził mail z błędną informacją, zgłosiłem im, że mają babola i wymiana dwóch maili z typem trwała
@nine: kontakt z nimi i ich reklamacje to materiał na inny post. dodzwonić się do nich - tragedia, co 2 rower rozwalony, każdą awarię zgłaszam, a w ogóle nie zauważam ich napraw. konto też miałem nie raz zablokowane, bo według nich nie oddałem roweru lub oddałem
@nine: no niestety nie, bo jako ostatni użytkownik roweru odpowiada za niego. Więc jeżeli nie ma dowodu (np. zdjęcia), że poprawnie odpiął, to na jakiej podstawie mają mu wierzyć? Tak jak pisał OP, teraz wg nich równie prawdopodobne jest teraz to, że on sam wziął sobie rower do domu albo gdzieś sprzedał, a w aplikacji zaznaczył, że
Tak że "przecież to jest głupie" to nie jest żaden dowód, jeżeli OP nie ma zdjęcia zablokowanego roweru tomoże się trochę z nimi pokopać.
Zacznę robić chyba takie zdjęcia, ale to za 2 tygodnie, bo dostalem bana na taki okres.
Pytałem się na infolinii jak oni sprawdzają to jeżeli nie mam zdjęcia, ale Pani nie chciała mi tego powiedzieć