Mam takie pytanie: czemu w substance painter nie mam podzielonego projektu na obiekty, tzn w blenderze mam zrobiony model i ma on 6 elementow, jak go otwieram w substance painter to jest jako 1 i musze recznie robic maski dla pojedynczych elementow.
@G123: bo substance tak dziala? Nie ma najmniejszego sensu dzielić pod obiekty, bo podzial na obiekty robiony jest pod wypalanie. W sensie robi sie tak, zeby geometria w jednym obiekcie nie nachodzila na siebie, bo jakby nachodzila to wypala sie błędy. Substance tworzy texture set per materiał na low poly. Bedzie tyle setów ile jest materiałów na LP. Rozdzielenie materiałow robi sie wlasnie przez maski. Jak nie chcesz robic ich recznie
OSTATNI DZIEŃ PIS! Już za kilka godzin, po 8 latach tego dziadostwa, złodziejstwa i zakłamania w Polsce zacznie się nowa era. Życzę nam wszystkim, żebyśmy już nigdy więcej nie mieli do czynienia z taką władzą. Wspaniałe to było odliczanie...
#grafikakomputerowa
#bledner
#grafika3d
#grafika
Substance tworzy texture set per materiał na low poly. Bedzie tyle setów ile jest materiałów na LP. Rozdzielenie materiałow robi sie wlasnie przez maski. Jak nie chcesz robic ich recznie