Wpis z mikrobloga

@K8zZ61m: Autokalibracja kierownicy. To normalne przy jej włączaniu, z tym że powinna wrócić do położenia zerowego. Chyba możesz wywołać autokalibrację z Panelu sterowania, ale nie mam pewności, a nie chce mi się specjalnie dla ciebie wyciągać mojego DFGT z szafy. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@K8zZ61m: kalibrację zrób, powinna tak jak już napisali wyżej wracać do punktu zero. normalne w tych kierownicach jak się dużo gra. ja miałem taką to raz się zepsuła i naprawiłem wymieniając jakiś tam element za 5zł.
@K8zZ61m: A próbowałeś ją po prostu wpiąć w inny port USB? U mnie raz czy dwa kierownica też tak się nie do końca skalibrowała i wystarczyło ją odpiąć i wpiąć z powrotem.
@K8zZ61m: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do profilera to na pewno ma swoją ikonkę na pasku ikon, koło zegarka. Znaczy się: tak jest na systemach poniżej Win8, bo w tych nowszych to nie wiem, gdzie jest odpowiednik tegoż paska.
Pangia - @K8zZ61m: ( ͡° ͜ʖ ͡°)
A co do profilera to na pewno ma swoją ikonkę na pask...
@K8zZ61m: A weź mi przypomnij, ona ma jakieś zewnętrzne zasilanie, nie? Bo ona się do końca nie kalibruje, widać to po tym, że przekręcasz ją bez oporu i z tym takim charakterystycznym zgrzytem.
@K8zZ61m: No bo tak sobie przypomniałem, że w instrukcji podają, że takie coś to może być właśnie objawem padającego zasilacza albo problemów z napięciem.
@Pangia: ej ogolnie jeszcze przypomnialo mi sie ze testowalem force feedback i gdy przetestowalem to srodek byl tak troche na plusie w sensie kierownica byla troche obrocona nie w srodku a wykrywalo jak srodek