Wpis z mikrobloga

@AarturR tak, seria, silnik 1.3nz rocznik "89
Śliczną masz :) a kupiłem dwójkę ponieważ chciałem coś starszego i stała za grosze kolo drogie, jeden właściciel od 13 lat. Muszę zmienić końcówki drążków kierownicy.
Szukam gwintu do 2 oraz ładne felgi 14.
Nie chce zbytnio dużo pieniędzy ładować, mam inne trochę droższe hobby (żeglarstwo), dwójkę chce trzymać w oryginale, i do jakiś tam zlotów badz przejażdżki po okolicy. Idealnie zamienilbym dwójkę na jakiś
@Account_executive dzieki( ͡º ͜ʖ͡º). U mnie też był 1.3nz. Naprawy tego samochodu to sprawa groszowa. Najważniejsze to ogarniać szybko ogniska rdzy. Załóż 15 lepiej trafisz szybciej fajne koło. Powodzenia życzę(σ ͜ʖσ)
@AarturR myślisz że bez wspomagania dam radę kręcić 15? Jaki profil opony założyć najlepiej, narazie mam ori zawieszenie, gwint kupię po świętach. Podłogę mam zdrową, ale wrzucę jakiegoś baranka od wurtha na dniach.

Gdybym chciał żeby był perfekcyjny z zewnątrz, to wymiana dwóch błotnik ów oraz maski.
Błotniki maja jakieś ślady rdzy (małe ale są). Maska ma wgniotki przy wlotach powietrza. Zgadzam się ze naprawa oraz części dwójki to grosze. Jaki silnik
@Account_executive 1.8t mam włożony. Koło 17 i nie mam wspomagania( ͡º ͜ʖ͡º). Szukaj wąskiego koła 7-7.5j opon do tego jest mnóstwo, zależy czy chcesz naciąg. Wyrzucenie wspomagania to też nie są jakieś duże koszta. Błotniki lepiej oddać do malowania tak samo maska. Nie powinno być problemu z naprawą. Włożyć w okresie roku max 1000-1500 o może wyjść z tego fajny klasyk.