Wpis z mikrobloga

100km zasięgu w 4 minuty. Coraz bliżej do Januszowego scenariusza "kwiiik, ja to raz raz 700km się zatrzymuję tylko na 5 minut tankować a na siedzeniu pasażera mam Nestea i kuwetę ze żwirem".

2% – 10 miles – 0 mins (126 kW)
5% – 16 miles – 1 min (250 kW)
20% – 62 miles – 4 mins (250 kW)
21% – 65 miles – 4.5 mins (Taper from peak starts – 248 kW)
30% – 92 miles – 6 mins (218 kW)
40% – 123 miles – 8.5 mins (179 kW)
50% – 153 miles – 11 mins (142 kW)
60% – 184 miles – 14.5 mins (108 kW)
70% – 213 miles – 19 mins (87 kW)
80% – 245 miles – 24.5 mins (56 kW)
90% – 275 miles – 34 mins (36 kW)

#tesla #samochodyelektryczne
  • 5
@JohnnyFajf: Przyjmijmy, że każdy właściciel samochodu robi średnio 50km dziennie, zatem wymaga 2 minut dziennie superchargera, więc średnio EV używa 0.0015 superchargera, powiedzmy że w szczycie 0.006 na samochód jest używanych. Czyli wychodzi że 4000 stanowisk i 1GW pozwala z zapasem na obsłużenie 800'000 samochodów. Jeśli przejdziemy na EV w 10-15 lat to Andrzej ty się nie denerwuj, to się wyklepie.