Wpis z mikrobloga

@Aerwin: Dlatego właśnie, subiektywnie mi się to kompletnie nie podoba. Obiektywnie rozbicie zegarów na 2 części jest do bani. I jeszcze ten wystający element na środku obrotomierza... jakby w ostatnim momencie się połapali, że zapomnieli o czymś i postanowili wsadzić taki klocek pasujący jak pięść do nosa.

@Thunderlane: Jeśli ktoś siedzi tak, że ma prędkościomierz na wysokości oczu (w tej konfiguracji) to po prostu źle siedzi (za nisko). Generalnie taki
Pobierz NyanNyan - @Aerwin: Dlatego właśnie, subiektywnie mi się to kompletnie nie podoba. Ob...
źródło: comment_QMfXwVFbzV0ch0aRPUUTuuHjHCriP9S5.jpg
@honda2137 - Civic - mhm, co wygladu z zewnatrz, ten Alien - i super i nie, alebardziej tak, ale wnetrze - zarabiasty kontrast, nie jezdzilem tym, wiec nie wiem o ergonomii, ale z patrzenia - mogblm go miec, super wnetrze - otoczenie kierowcy. Tak przyjemnie.
Ta wersja z predkosciomierzem oddzielnie - zla, ale byly i inne.

@NyanNyan:
Porsche, tak, umia zrobic deske, dla derki chce miec Porsche, za to zalamalem sie
@ZiumZium: Saab dla mnie trochę przebajerzony. Mimo, że jestem fanem gadżetów, itd., to rękami i nogami będę się bronił przed czymkolwiek, co nie jest w pierwszej kolejności funkcjonalne (więc np. taki wskaźnik temperatury wody bez naniesionych temperatur jest dla mnie do bani, podobnie wskaźnik doładowania - w takiej formie, bez skali w barach, mogłoby go nie być).
@NyanNyan: heh, fakt, ale turbo ma konce kolorow na, -30psi(czyli prawie proznia) na 1 zdjeciu masz okolo -20-22psi, tyle ma pracujacy na wolnych obrotach silnik, 0psi, i 15 psi. Proste jak drut.
Temp - jest sterowana ECU - i tak nie pokazuje bierzacej temp, ona waha sie od 85 do 103 bodajze. ( w mojej wersjii)
Taki zakres jest poziomo, podskakuje o 1-2 kroki, przestawiaem swoja pare razy by byla bardziej
@ZiumZium: Dla przeciętnego zjadacza chleba może dobre, ale np. Ty musiałeś gdzieś się takiej informacji doszukać. Dla mnie niepraktyczne (ot, niech będzie że ładne, kolorowe, ale jak nie wiesz co oznacza co, to wygląda to jak wskaźnik-zabawka), no ale ja mam bardzo praktyczne podejście i gdy dokładałem zegary do swojego auta, to priorytetem była dla mnie czytelność i przejrzystość (nie po to dokłada się wskaźniki, żeby człowiek miał rozkminiać po spojrzeniu
@NyanNyan: Hehe, tryb samolotowy - fajny bajer, fakt - praktycznosc raczej watpliwa, ale z nudow pobawic sie - genialne :), tez lubie dodatkowe wskazniki i pare dodalem - stad wiem co i ile pokazuje "turbo" bo wg Saaba to pokazuje bardziej moc silnika niz cisnienie turbo, a ze mialem taki sam problem jak Ty, bo nie ma zadnych oznaczen - wiec porownalem z moim wskaznikiem i moze turbo pokazuje moc silnika
@ZiumZium: Jeśli jedziesz przez góry, poza światłem z własnych lamp nie ma nic, ani księżyca, generalnie ciemno że oko wykol, to walące po gałach podświetlenie deski wcale nie pomaga.
Co do reszty - no to by było to, o czym wspominałem. Zrobili to z myślą o Kowalskich.

Chwilowe to bajer. Jak ktoś jeździ z lekką nogą i liczy każdą kropelkę paliwa, to może ma to sens. Czy rozprasza? Nie sądzę. No
@NyanNyan: Ta, ja akurat lubie nocna jazde, za to tak bardzo mnie mi night panel nie jest potrzebny - moje oczy lubia noc - cecha osobnicza, ja zakladam ze chwilowe spalanie moze zachecac do szybszej jazdy, turbo benzyna bedzie chilowo palila duzo, wiec pewnie ludzie zaczeli sie chwalic rekordami a to nie za madre.
Ta, ergonomia jest genialna - przelaczniki szyb na srodku - kosmos, dziecko jest z tylu, ma zablokowane