Wpis z mikrobloga

chciałbyś, to nie 80

@bidzej: w zasadzie to jest to w jakimś stopniu 80. 80 B3, potem 80 B4 i A4 B5. Dzielą nadal sporo rozwiązań technologicznych z 80 B4 z końca produkcji oraz jest tak samo dobrze zabezpieczona anty korozyjnie. To bardzo bliźniacze sobie auta są, tylko jedno jest generację świeższe.
@kusprzyk:
  • Odpowiedz
@bidzej dopiero a4 b6 nie miało wszędzie ocynku. B5 była dobrze zabezpieczona i jak nie była bita to przeżyje nie jedną b9.

Miałem b6 i murwa zardzewiała na dachu i na krawędziach drzwi :D
  • Odpowiedz
dach i nadkola na 100% nie są zabezpieczone we wszystkich.

100% są całe i wszystkie auta.

Mam takie małe zboczenie i sprawdzam dachy w b6 i praktycznie każda wygląda tak jak na załączonym zdjęciu

@open_or_die: u mnie 2002 i wszędzie jest czyściutko. To, że wychodzi nie oznacza, że nie ma ocynku. Całe auto jest w 100% w ocynku, tylko w tych miejscach najwyraźniej za mało zostało "posmarowane". A3 8L też jest
  • Odpowiedz
@SpokojnyPan
Moja b6 z 2001 zardzewiała wszędzie gdzie się tylko dało oprócz najczęściej występującego miejsca czyli nadkoli.
Było tak źle że sprzedałem ten samochód mimo że był zrobiony na tip top pod względem mechaniki.

Najśmieszniejsze jest to że mój brat ma A6 C5 1997r i sam w ciągu 2 lat bił przód 3 razy i nie ma grama rdzy :D
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@bobson92: oj, dziadek mial 80 niemiecką ( ͡° ͜ʖ ͡°) wspaniale auto, az sie w nim gotowalo w drodze na kujawy
  • Odpowiedz
@bobson92 jezdze fabia I 1.9 tdi, w robocie jest kilka aut roczniki 2017, 2018, moj przelozony, fan motoryzacji, mowi ze jadac w dluzsza trase czulby sie pewniej w tej fabii niz w superbie czy rav 4 z naszej floty, bo w niej, o ile wszystko porobione, to nie ma sie co psuc, a w nowych furach #!$%@? sie moze #!$%@?, z #!$%@? powodu i lezysz.
  • Odpowiedz
@kebab-case: B5 to jeden z najmniej rdzewiejących aut w historii motoryzacji, na równi z 80.(nie licząc przednich błotników, którym 15-20 lat mokra gąbka robi mikropory w ocynku i przedziera się do gołej blachy - ale to żaden problem w bardzo starym używanym aucie) Nie wiem skąd masz taką opinię, ale to opinia na podstawie poskładanych aut ze trzech i innych dramatów na kółkach, których akurat w przypadku A4 B5 jest cholernie
  • Odpowiedz
@kebab-case: Tak jak mówiłem. Widziałeś dramaty na kołach z przebogatą historią, nie ma stali na tej świecie, która w czymś takim nie zardzewieje, nawet nierdzewna. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Chociaż i jak wyglądały? Miały purchla na tylnej klapie, purchla na tylnym nadkolu i przeżarte nadkole przednie? Przecież to nic w 20 letnim aucie.
  • Odpowiedz