Wpis z mikrobloga

@danadel: poruszaj kostka od cewki, kable obok cewki. Tylko jak to robisz na odpalonym silniku, uważaj zęby prad nie telepną.
A jeszcze takie pytanie, tam cewki są pojedyncze? czy cała magistrala?
jak pojedyncze to coś z zasilaniem cewek może być. To już trzeba szukać głębiej.
@danadel: poruszaj główna wiązką od cewek, może akurat. Bez narzędzi dużo nie zdziałasz. Możesz też wiązkę od przepławki zbadać, kostke i kable, chociaż te objawy są mało typowe dla przeplwyki, jak wspomniałem wcześniej.
Ale mało wiem, z tym silnikiem nigdy nie miałem doczynienia...
@danadel: tylko tak z drugiej strony, nie wiem czy nie bardziej oplaci sie zostawic u mechanika, niż ryzykowac wzywanie lawety... Może napisz na jakimś czeskim forum volvo, moze trafisz na dobrego zaufanego mirka, co ogarnie sprawę :)
@cacyyy: ten co teraz ma auto mówi że nie ma czasu chociaż samochód odbieram dopiero we środę wieczór. Wtedy jest mi potrzebny. A jeśli kolejki są takie jak w Polsce to słabo.