@Nassin2508: generalnie całe Balance of performance -16*2 limity przydziału i przepływu paliwa (czy hybryda, czy gaz czy diesel, wielkość baterii, czy "prywatny" czy nie) oraz limit MJ/okrążenie
i o tyle ile faktycznie było to "bardziej otwarte(tm)" bo można było sobie wybrać dowolny układ, pojemność silnika, system zapłonu. to w praktyce nie ma to większego znaczenia bo podlega(ło) to takim samym ograniczeniom materiałów jak w f1.
rozumiem gdyby np. było dozwolone VVT/L, sprężarki ze zmienną geometrią etc. to wtedy bym tak
@xan-kreigor: Wydaję mi się że jeśli chodzi o przełożenie technologii na pojazdy drogowe, to FIA oraz ACO bardziej myślało o systemach hybrydowych niż o samych ICE. Chociaż i w ICE były fajne nowinki, tak jak np. cały silnik V4 Porsche.
Oczywiście, że pewne ograniczenia co do pewnych technologii musiały być zastosowane, inaczej zespoły wydawałyby ogromne pieniądze na r&d (co z resztą i tak robili), jednakże regulamin jest tak skonstruowany, że
nowe regulacje lmp to taki sam clusterfuck jak poprzednio
-16*2 limity przydziału i przepływu paliwa (czy hybryda, czy gaz czy diesel, wielkość baterii, czy "prywatny" czy nie) oraz limit MJ/okrążenie
i o tyle ile faktycznie było to "bardziej otwarte(tm)" bo można było sobie wybrać dowolny układ, pojemność silnika, system zapłonu. to w praktyce nie ma to większego znaczenia bo podlega(ło) to takim samym ograniczeniom materiałów jak w f1.
rozumiem gdyby np. było dozwolone VVT/L, sprężarki ze zmienną geometrią etc. to wtedy bym tak
Oczywiście, że pewne ograniczenia co do pewnych technologii musiały być zastosowane, inaczej zespoły wydawałyby ogromne pieniądze na r&d (co z resztą i tak robili), jednakże regulamin jest tak skonstruowany, że