Wpis z mikrobloga

Jeśli ktoś nie zauważył to na czele w GTE Pro mamy samochody które miały jeden stop więcej.
Żeby nikt się nie łapał za głowę "jak to możliwe" to śpieszę z wyjaśnieniem bo Gac nie ogarnął.

W tym roku pierwszy raz mamy opcję FCY, na tak długim torze mogłoby to dawać bardzo dużą przewagę samochodom będącym tuż przy pit lane w trakcie uruchomienia FCY. Dlatego podczas FCY możliwy jest tylko tak zwany "emergency service" dolanie małej porcji paliwa. Nie można zmieniać opon (o ile nie jest przebita) czy zmieniać kierowców.

Podczas ostatniego FCY taki postój zrobili #63, #51 i #92. Po zakończeniu okresu FCY zjechali ponownie aby zatankować do pełna.

#lemans #wyscigi
  • 1
@ereswude: właśnie nie było mnie trochę i się zastanawiałem o co chodzi, dzięki, wydaje mi się że była podobna sytuacja na Spa w tym roku, któraś toyota też miała taki krótki pitstop, oczywiście komentatorzy gadali o błędzie strategicznym ( ͡° ͜ʖ ͡°)