Wpis z mikrobloga

#laptop #laptopy #amazon

Miry, potrzebuję porady. Kupiłem lapka na amerykańskim amazonie z tym że amazon nie był sprzedawcą. Jest z nim problem i mam zagwostke, czy odesłać go do sprzedawcy na reklamację (będę musiał płacić za przesyłkę?? ) czy wysłać do jakiegoś autoryzowanego serwisu asusa w Polsce?
  • 12
@wykoko: po pierwsze sprawdz czy asus w PL przyjmie sprzet ze stanow. Sporo serwisow ma ograniczenia np. tylko do rzeczy nabytych w UE, lub tylko w PL.

Dwa napisz do supportu amazonu z opisem problemu, to jest support prawdziwie pro konsumencki. Ufalbym im bardziej niz serwisom w PL ¯\_(ツ)_/¯
@PurpleHaze są np takie opcje

Get Product Support - choose another option for replacement or refund

Tylko że tu mnie kieruje do kontaktu z asusem.

Jest też opcja
Refund to your Amazon account balance

I opcja
Refund to your MasterCard

A ja chce im go odesłać i żeby przysłali działający to co mam wybrać?