Wpis z mikrobloga

@wannabeFullStackDev Grając w grę. Podczas grania nagrywasz obraz i stan naciskanych klawiszy. Potem podajesz te dane do sieci, która przy odpowiedniej ilości danych nauczy się postępować w taki sam sposób jak gracz. Generalnie to o czym pisze OP jest już na YT. Jeden filmik jest z uczenia Mario przechodzenia pierwszej planszy z użyciem algorytmu ewolucyjnego a do nauki jeżdżenia w GTA jest seria filmików na YT, gdzie koleś uczy sieć w sposób,
  • Odpowiedz
@wannabeFullStackDev
@tmux Nie wiem ile osób wie ale każda opcję dialogowa można uruchomić odpowiednim klawiszem. Pierwsza opcja cyfrą 1, druga opcja cyfrą dwa, itd. Wszystko sporządza się do tego żeby siec nauczyć że w momencie gdy na ekranie pojawia się daną rzecz należy wcisnąć odpowiedni klawisz. Wszystko jest do nauczenia, kwestia tego ile potrzeba danych wejściowych i jak długo będzie się uczyć sieć.
  • Odpowiedz
@tmux W przypadku GTA5 sieć podczas jazdy ma poprostu wciskać odpowiednie guziki w zależności od tego co jest na ekranie - nie widzę powodu żeby w W3 miało być inaczej. Różnica jest taka że potrzeba więcej danych wiejsciowych i więcej uczenia. Wątpię żeby dało się ogarnąć przejście całej gry ale np prolog w białym sądzie można by spróbować ogarnąć.
  • Odpowiedz