Wpis z mikrobloga

Przeprowadzam się do Poznania od października, jakieś rady na której dzielnicy najlepiej szukać mieszkania? Zależy mi głównie na bezpieczeństwie. Co powiecie o malcie? Jestem też studentem i na imprezę warto wyskoczyć. Z góry dzięki za pomoc.
#poznan
  • 19
  • Odpowiedz
@API1117: Nie to że aż tak kiepsko, ale poruszając się komunikacją miejską zawsze spotkasz kogoś pijanego lub grupę z różnymi zamiarami to samo wracając nawet do mieszkania, przecież wiadomo że w centrum się pije plus do tego dochodzą różne bramy/aleje z sprzedażą różnych towarów i kupujących którzy potrzebują na nie pieniądze.
  • Odpowiedz
@API1117: Najlepiej Winogrady - świetnie skomunikowane zarówno w stronę Kaponiery, Jeżyc jak i Piątkowa, blisko centrum, blisko Cytadeli i innych parków, blisko Warty, bezpiecznie. Ogólnie w Poznaniu jest bezpiecznie nawet jak mieszkasz na Wildzie. Tylu moich znajomych tam mieszka i nikomu nic się jakoś nie dzieje ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@API1117: Chcesz mieszkać bezpiecznie w Poznaniu to szukaj sobie czegoś na Winogradach ewentualnie Piątkowie tutaj żeby coś Ci się stało to musisz sam kogoś zaczepiać. Do centrum masz 10min komunikacją miejską, ewentualnie zapłacisz 15-20zł za ubera
  • Odpowiedz
@API1117: polanka to dobry wybór jeśli droższy wynajem Ci nie przeszkadza. Co do bezpieczeństwa to nie zaczepiaj ludzi i nie wchodź w przypadkowe bramy, a nic Ci się nie stanie.
  • Odpowiedz
@API1117: bulwary w ciągu sezonu są zawsze pełne przy Politechnice i kontenerach. Na Winogradach dalej na północ też są jakieś, nawet knajpka jakaś podobno ale nigdy nie byłem.

Jedyne miejsca w Poznaniu gdzie nie jest bezpiecznie to moim zdaniem tam gdzie jest ciemno, głośno i dużo pijanych ludzi. Czyli okolice rynku w weekendy, bulwary właśnie itp. Jak na całym świecie, tam gdzie są imprezy tam są i bijatyki. Ale ogólnie
  • Odpowiedz