Wpis z mikrobloga

Witam, opiszę wam moją historię z #bookingcom, bo wczoraj aż mi się słabo zrobiło. Pół roku temu zarezerwowałem przez booking.com mieszkanie na tydzień we Włoszech, gdzie planuję wakacje. Cena była atrakcyjna, wszystko było OK, płatność możliwa na miejscu, aż do momentu, gdy booking.com do mnie napisał, że muszę zaktualizować dane karty płatniczej, bo ta co podałem straciła ważność. To fakt, była ważna do końca maja, ale w momencie rezerwacji było jeszcze pół roku ważności, a innej walutowej karty wówczas nie miałem.
Wszedłem więc na booking.com -> ustawienia, usunąłem starą kartę i dodałem nową. Na wszelki wypadek wszedłem też w szczegóły rezerwacji, żeby upewnić się, że karta właściwie podpięła się. Wszystko było OK. Napisałem nawet maila do właściciela obiektu, że zaktualizowałem dane karty. I wyobraźcie sobie, że wczoraj o 22:00 przychodzi mail, że moja rezerwacja została odwołana, ponieważ nie zareagowałem na maila w sprawie nieważnej karty. TYDZIEŃ przed wakacjami anulowali mi noclegi za granicą!
Próbowałem dzwonić na infolinię, ale jeszcze nie dodzwoniłem się, próbowałem dzwonić do obiektu, też bez odzewu, ok była późna godzina, dzisiaj jeszcze spróbuję. W panice postanowiłem coś na szybko znaleźć i okazało się, że to samo mieszkanie, które zostało mi anulowane, jest jeszcze dostępne, ale z ceną +50%! Mimo wszystko było i tak było jedną z tańszych ofert na tą chwilę, w dobrej lokalizacji, więc zarezerwowałem ponownie.
Mimo wszystko jestem załamany, bo muszę zapłacić kupę kasy więcej nie ze swojej winy. Czy pisać/dzwonić do bookingu i domagać się zwrotu różnicy? Jestem ich klientem od lat, prawie wszystkie rezerwacje za ich pośrednictwem, nigdy nie było problemów, prawie zawsze płatność na miejscu, a tu taki zonk. Mocno nadszarpnęli moje zaufanie to nich i jestem tą sytuacją mega wkurzony (delikatnie mówiąc). #booking #noclegi #wakacje #pytanie #podroze
  • 3
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@broker pisz do BOK. rok temu też miałem problem z hotelem (chciał mi odwołać rezerwację a ja się nie chciałem zgodzić).
Koniec końców booking zarezerwowal mi inny hotel za te samą cenę ale 100 razy lepszy ( ͡º ͜ʖ͡º).
Polecam tez hrs.com , też spoko.
  • Odpowiedz
@Poldek0000: Booking twierdzi, że w złym miejscu zaktualizowałem dane karty, zrobiłem to w ustawieniach -> dane karty płatniczej (domyślna opcja płatności), zamiast bezpośrednio w zarządzaniu konkretną rezerwacją. Dziwne, nigdy na to bym nie wpadł, sądziłem, że jeśli starą kartę wywalę całkowicie z systemu i nową wpiszę w jej miejsce, to wszystkie próby płatności będą za pomocą nowej karty, a nie starej, której już nie ma. Konsultantka rozumie, że stało się
  • Odpowiedz