Wpis z mikrobloga

Jeśli sprzedawca wyśle paczkę na błędny adres lub po prostu daje fake tracking i w systemie wyświetla się, że paczkę dostarczono to już nie można otworzyć sporu przez zaznaczenie "nie otrzymałem przedmiotu" (rok temu było to możliwe bo miałem identyczna sytuacje). Można to obejść przez zaznaczenie "otrzymałem" + obojętnie jaki powód, otworzyć spór i natychmiast zmienić powód sporu po jego otwarciu. Wtedy jest opcja wybrania "nie otrzymałem paczki". ( ͡° ͜ʖ ͡°) fajne usprawnienie systemu :)

Sam mam sytuacje gdzie sprzedający miał wysłać ASS, widzę, że paczka nie wysłana (kilka dni po zakupie) więc pytam co z nią. Sprzedający mówi, że została zwrócona (tak... nawet nie wypełnił trackingu i nie zmienił statusu na wysłaną ( ͡° ͜ʖ ͡°) ) po czym wysyła mi we wiadomości tracking z początkiem SYMY, a w systemie wypełnia tracking ASS ;) Paczka dochodzi do innego kraju, są dane odbiorcy, a mnie przeprasza, że się pomylił ( ͡° ͜ʖ ͡°) ale wszystko z moją paczką ok :D
Otworzyłem spór (po 2 tygodniach mam nadzieje, że Ali to uzna, bo przecież paczka "dostarczona") i chciałem z Wami podzielić się problemami z jego otwarciem, może komuś to w przyszłości pomoże :)
Paradoks jest taki, że przed zakupem pytałem czy na pewno wyśle ASS, we wiadomości do sprzedającego info, że musi być ASS... ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#aliexpress #spor #dispute
  • 2
@wypokowy_expert: to prawda ale w zakładce orders mam info "awaiting delivery", a jak wchodzę w zamówienie mam "delivered" i na dole nawet adres odbiorcy ;) także wyświetla się ciekawie ;) termin dostawy był chyba 30 dni i nadal biegnie na stronie "orders". Miałem długa przerwę z aliexpress i pojawiają się takie ciekawe kwiatki ;)