Wpis z mikrobloga

@ambereyed: # Sector Redesign and Automation

* Sectors have been greatly improved in 2.3, allowing the player more control over how and where they are formed, as well as giving more robust automation tools to let them run themselves if you want to focus on the bigger picture.

# Planet Designation

* You can now choose to manually set a planet designation (Agri-World, Forge World, etc), focusing production on different resource
Added a randomize button when renaming planets

Habitats can now build food processing buildings, research labs, commercial zones, and holo theaters

o, fajne

* Terraforming worlds no longer re-rolls districts, blockers, unique deposits

myślałem że już to zrobili
@ambereyed: Chciałbym aby po po ukończonej rozgrywce miałbym obraz galaktyki w przyśpieszeniu obrazujący zmiany granic przez całą rozgrywkę i zaznaczane jakimiś błyskami kolejne bitwy. Kolor błysku zależałby od koloru używanego przez zwycięską nację, zaś wielkość błysku od ilości poległych. Fajne by było to podsumowanie.
@orkako: ogólnie fajnie byłoby mieć jakiekolwiek podsumowanie, coś w stylu kroniki z podaniem najważniejszych wydarzeń w stylu "2326-01-07 zakończyliśmy budowę Sfery Dysona wokół gwiazdy Manward w Sektorze Belgium. Umiłowany Lider rozkazał uhonorować to wydarzenie poprzez ogólnonarodowe trzydniowe święto", "2347-09-07 odparliśmy najazd flot Wielkiego Chana w systemie Deneb, Admirał Huug-Barb Tronzen na czele VI Floty Szybkiego Reagowania pokonał siły wroga po trwającej 288 dni krwawej bitwie", etc.