Wklejam swoje przychody w tym roku, nie chodzi o to aby się chwalić, tylko zastanawiam się czy ktoś z Was osiąga podobne zarobki? Jestem programistą freelancerem, pracuje tylko zdalnie, na ogół z 2-3 klientami zagranicznymi, nikogo nie zatrudniam, mam około 4tys. kosztów miesięcznie. Pracuje niby trochę więcej niż 8h dziennie, ale nigdy w weekendy i jak jest luz to przychodzę do biura na kilka godzin nawet. Gdybym poszedł pracować do jakiejkolwiek firmy w Polsce to zarabiałbym rząd wielkości mniej praktycznie.
@AnonimoweMirkoWyznania: To jest w rublach białoruskich czy jak? XD a tak na serio, jedyne miejsce gdzie widziałem żeby płacili max 660 PLN/H to w Hong Kong'u (1100 GBP/Dzień), ale tam absolutnie konieczna była relokacja na stale. No i minus VAT. W PL max stawka którą spotkałem to 140 PLN/H.
@tAMIk: na Domaniewskiej pewna firma płaci 160 pln /h + vat. Kontraktor zdalnie może 100 usd /h - kwestia specjalizacji. Jeśli robisz dużo godzin to może i da się osiągnąć takie kwoty.
@nikath: No tak, to już są realne stawki. Co nijak nie daje tych słupków OPa. Chyba że OP się rozlicza z zadań i jest naprawdę mega talentem. Potrafi pisać kod nawet jak śpi :)
OP: BiałaKaryna: W maju jeszcze jedną fakturę wystawiam. Ogólnie u jednego klienta mam 55$/h, u drugiego 60euro/h, u trzeciego 65$/h. Ale rozliczam się bardziej zadaniowo, więc dlatego taki duży przychód.
Ten komentarz został dodany przez osobę dodającą wpis (OP) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua}
@AnonimoweMirkoWyznania: Tak myślałem, że się rozliczasz zadaniowo. Znając korpo świat i pracę zdalną to faktycznie, możesz w 2.5h zrobić zadanie na 8h i w ten sposób pracować u 3 klientów jednocześnie. Wystarczy być dobrym w tym co robisz. Generalnie trochę zazdro. Gratuluję podejścia.