Pod koniec 2017 roku kupiłem Moto Z w bestcenie. Double combo wg internetów: "gównofakura" z bestceny + serwis gwarancyjny Regeneris (obecnie CTDI). Minęło 1,5 roku i bateria zaczęła wytrzymywać ledwo od rana do wieczora plus wyłączała się przy 30-40%. Poczytałem opinie o Regeneris i zacząłem myśleć o płatnej wymianie, pomimo gwarancji. Jednak zdecydowałem się na naprawę gwarancyjną, przecież po to kupuje się nowe telefony, żeby z niej korzystać.
Na początku zweryfikowałem czy ta gwarancja z fakturą bestceny w ogóle jest respektowana. Od Motoroli otrzymałem odpowiedź pozytywną. Zamówiłem kuriera z CTDI i tydzień później telefon już wrócił. Wymienili baterię, przednią szybkę, tylną i kilka innych części (właściwie nie wiem dlaczego). Wszystko opisane kodami producenta, więc wszystkich nie rozszyfrowałem. Telefon używam już 3 dni i póki co wszystko ok. O dziwo telefon spasowali wręcz idealnie, żadnych śladów otwierania go, a ramki aluminiowe zostały stare, poznaję po dwóch ryskach.
Gdyby coś złego się działo dam update.
Tl;dr Motorola i Regeneris (obecnie CTDI) uznało fakturę bestceny i wymienili baterię w Moto Z. W tydzień. Używam telefonu kilka dni i wygląda na to, że mimo fatalnych opinii na internetach mnie się poszczęściło (lub do internetu trafiają tylko te złe opinie).
@henk__: ja używam turbo i bateria właśnie zdycha a telefon ma 7 miesięcy. I podobno turbopower jest winowajca że tak wcześnie. Też chcę wysłać na gwarancję właśnie i też się naczytalem o regnereris co nausnelo mi wątpliwości czy tam wysyłać.
#gry jakie polecacie gry w kturych mozna wcielić sie w role detektywa? la noire odpada - sprawdzilem i na nowym sprzecie chodzi jak guwno, a z jakimis fixami psuje misje
Chyba trochę #wygryw (choć nie chcę zapeszać).
Pod koniec 2017 roku kupiłem Moto Z w bestcenie. Double combo wg internetów: "gównofakura" z bestceny + serwis gwarancyjny Regeneris (obecnie CTDI).
Minęło 1,5 roku i bateria zaczęła wytrzymywać ledwo od rana do wieczora plus wyłączała się przy 30-40%. Poczytałem opinie o Regeneris i zacząłem myśleć o płatnej wymianie, pomimo gwarancji. Jednak zdecydowałem się na naprawę gwarancyjną, przecież po to kupuje się nowe telefony, żeby z niej korzystać.
Na początku zweryfikowałem czy ta gwarancja z fakturą bestceny w ogóle jest respektowana. Od Motoroli otrzymałem odpowiedź pozytywną. Zamówiłem kuriera z CTDI i tydzień później telefon już wrócił. Wymienili baterię, przednią szybkę, tylną i kilka innych części (właściwie nie wiem dlaczego). Wszystko opisane kodami producenta, więc wszystkich nie rozszyfrowałem.
Telefon używam już 3 dni i póki co wszystko ok. O dziwo telefon spasowali wręcz idealnie, żadnych śladów otwierania go, a ramki aluminiowe zostały stare, poznaję po dwóch ryskach.
Gdyby coś złego się działo dam update.
Tl;dr
Motorola i Regeneris (obecnie CTDI) uznało fakturę bestceny i wymienili baterię w Moto Z. W tydzień. Używam telefonu kilka dni i wygląda na to, że mimo fatalnych opinii na internetach mnie się poszczęściło (lub do internetu trafiają tylko te złe opinie).
Z drugiej strony Pokemon Go pewnie jest głównym winowajcą. Bateria ma wytrzymać ileś tam cykli i pewnie wytrzymała.