Wpis z mikrobloga

Cześć Mirki. Stoję przed wyborem nowego telefonu, która z tych opcji wydaje się być najlepszą?

Nie znam się na smartfonach, telefonu używam do messengera, facebooka, dzwonienia i grania w candy crush. Chciałabym, żeby najlepiej miał pamięć 4GB +64GB i w miarę dobry aparat. Oraz żeby był lepszy niż Lenovo K5- ten po 2 latach się wiesza, czasem wyłącza się bez przyczyny.

#smartfon #telefony #pytanie #xiaomi #samsung #huawei #ankieta #android

Który wybrać?

• Huawei P smart 2019 4.7% (3)
  • Xiaomi Redmi Note 7 46.9% (30)
  • Samsung Galaxy S9 odnowiony 26.6% (17)
  • Samsung Galaxy A40 4.7% (3)
  • HTC U12 Life 6.3% (4)
  • Xiaomi Mi 8 Lite (opcjonalnie ten, bo drogi) 7.8% (5)
  • Huawei Mate 20 lite (opcjonalnie ten, bo drogi) 1.6% (1)
  • ewentualnie, bo 2+32GB- Samsung Galaxy J4 Plus 1.6% (1)

Oddanych głosów: 64

• 13
  • Odpowiedz
@asadasa: Poczkeaj do premiery redmi k20/k20 pro. Będzie jutro. A tak ogólnie to brałbym rn7. Wymaga masz niskie, a on ma bdb baterię i całkiem dobry aparat. Aczkolwiek k20/k20 pro w tych aspektach będzie lepszy ale i droższy.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@asadasa: nie bierz żadnego xiaomi weź Samsunga albo HTC to będzie przynajmniej działać i wyglądać po roku używania a nie jak xiaomi gdzie za pół roku będziesz musiała nowy soft wgrywać bo ledwo to chodzić będzie. Wykopki będą ci polecać xiaomi bo nie mieli nic lepszego, a są to umiarkowanie dobre telefony. Przy Samsungu (s9 i a40) będziesz miała bezproblemowe jakieś 1.5 roku przy xiaomi nigdy nie wiadomo, loteria. Jakość wykonania
  • Odpowiedz
będzie przynajmniej działać i wyglądać po roku używania a nie jak xiaomi gdzie za pół roku będziesz musiała nowy soft wgrywać bo ledwo to chodzić będzie.