Wpis z mikrobloga

@Specjalista_Plus dlaczego w Plusie jest taka dramatyczna obsługa klienta? Chcę wziąć dwa telefony w abonamencie i już 3. raz zmieniam osobę która zajmuje się moją sprawą bo poprzednie mnie zalewały.
Najpierw poszedłem do punktu, wszystko ugadane, facet miał zadzwonić jak się pojawią telefony za tydzień. Po tygodniu nie było z nim kontaktu, poszedłem do punktu obsługi, sprawę przejęła babeczka. Identyczna sytuacja co z pierwszym typem. Zostawiłem telefon na stronie, oddzwonił konsultant, wszystko dogadane, miał oddzwonić następnego dnia rano, a w przypadku jakbym nie odebrał to miał dzwonić jeszcze raz. Na następny dzień dzwonił, a raczej puścił strzałkę. Nie zdążyłem dojść do telefonu i odebrać. Nie zadzwonił już później. Zadzwoniłem na infolinię, znowu zmieniłem osobę zajmującą się tą sprawą. Teraz czekam na telefon, mam nadzieję że oddzwoni.
#plus
  • 4
Witam. Serdecznie przepraszam, że spotkała Cię taka sytuacja. Przykro mi z tego powodu. Zapewniam Cię, że żaden z konsultantów nie miał złych zamiarów, ponieważ staramy się, aby jakość obsługi była na jak najwyższym poziomie. Czy korzystasz już z usług sieci?
@Specjalista_Plus: cały czas chcę kupić u was dwa telefony w abonamencie, ale wasi konsultanci mi to skutecznie utrudniają. Czy operatorowi nie powinno zależeć na pozyskaniu dwóch nowych klientów? Póki co to muszę wydzwaniać i chodzić od punktu do punktu bezskutecznie prosząc o możliwość zakupu waszych usług. Paranoja. Na dniach postaram się wyskrobać skargę na waszą obsługę klienta, bo zostałem olany już 4 razy. Aktualnie jestem w sieci T-Mobile, chciałem się przenieść