Wpis z mikrobloga

Wczoraj odpaliłem sobie dosłownie na 15 minut Dauntles taką gierkę w stylu monster hunter ale sieciówkę i w coop z innymi graczami, ogólnie grind + sklepy z bonusową walutą ale mniejsza o to, natomiast najważniejsze, że gra zawiera crossplay i gracze pecetowi i gracze konsolowi Xbox One i Playstation 4 moga grać razem. Nie wiem jak to na konsolach jest skonstruowane czy mają aimassist itp ale jakbym na piecu suwaków od czułości myszki w osi x nie ustawiał mam wrażenie, że się mycha ślizga i reaguje z lagiem. Zaczęła mi trochę foliarsta opcja kielkować w głowie, że może żeby gracze pecetowi nie #!$%@? rozgrywki przy pomocy myszki i klawiatury, wiecie większa precyzja i reakcja, to pogorszyli nam sterowanie w myśl, wszyscy mają być równi i mieć takie same szanse? Jak jesteś wysoki to #!$%@? ci nogi w kolanach. Ogólnie jak się uderza w wybranym kierunku postać nie reaguje natychmiastowo na zmianę kierunku tylko jakby musi wykonać sekwencję do końca. W efekcie odwracanie się zmienia jedynie położenie kamery nie ma focusu na przeciwniku czy coś. No #!$%@? niech mi ktoś z konsoli powie kto grał czy u niego wygląda tak samo czy tylko gracze pecetowi mają taką #!$%@?ą wersję?
W sensie ja jestem w stanie reagować o niebo szybciej niż gra i mam odczucie, że ktoś to poustawiał specjalnie w ten sposób. Wczoraj przy pierwszej rozgrywce mało mnie szlag nie trafił jak mi się postać bezustannie odwracała nie tam gdzie trzeba bo sekwencja ciosów a boss przecież nie stoi sobie grzecznie i nie czeka na #!$%@?.....

#dauntless #gry #epicgames #xboxone #playstation
  • 4
@Centuri0n: takie activision tłumaczyło brak FOV slidera w codach tym że byłoby to niesprawiedliwe dla graczy którzy nie znają tej opcji, więc ciul ich wie.

Swoją drogą to normalne że gry na konsole mają aim assist by właśnie rekompensować brak czułości gałki pada.

Ale głupotą jest wydawać grę z online crossplay z pc i konsolami, tam gdzie celowanie jest elementem rozgrywki. Konsole mają input lag i mniejszą responsywność kontrolera, plus dochodzi
@Centuri0n: ja tez to sobie wczoraj odpaliłem i nie mialem problemów z lagiem przy celowaniu, dosc plynnie sie celuje, ogolnie gierka jeszcze musi sie rozwinac, podnoszenie itemów kulueje, mapy są dość statyczne i jak narazie bossowie dość schematyczni (wbiłem z 7-8 lvl)

@TymRazemNieBedeBordo: w gierce masz w sumie tylko jedna bron dystansową(chyba?) reszta to mele wiec celowanie nie za czesto jest wykorzystywane