Wpis z mikrobloga

  • 7
@dzasny Byłoby fajnie jakbyś interesował się bardziej swoim klubem. Gościu Ci wyjaśnił, że sponsor robi akcje promocyjna, a ty dalej idziesz w zaparte I robisz z siebie debila.
  • Odpowiedz
  • 1
@Kryh99 GOSCIU MNIE WYJAŚNIŁ XD
Już wyjaśniam, ponieważ wyglada na to, ze nie został zrozumiany „kek” przez kibiców Wisły - Bardzo rozbawiła mnie forma promocji, która jest doskonała w przypadku LKSów, jednak w kooperacji KP oraz klubu mieniącego się jako ten WIELKI I WSPANIAŁY jest zwyczajnie marna, śmieszna i niskich lotów. Dziekuje
  • Odpowiedz
@Poykov: ta pamiętam ten filmik z waszego stadionu gdzie podaliście 18 k a ledwo 6 było ;)
ale pomijając ten fakt to:
- GTS kiedyś śmiał się z miejsca w tabeli
- Śmiał się też że Pasy sponsora nie mają a oni brylują za kasę Cupiała

jak to się wszystko skończyło widzimy dziś ( ͡° ͜ʖ ͡°) biedaki sprzedający piwo w monopolu :)

a co do ilości
  • Odpowiedz
@yeapUwin: Nie było podane 18k na meczu tylko sprzedane 18k wejściówek.15k karnetów + 3k bilety.Żadnego kłamstwa tu nie widzę.Co do miejsca w tabeli to nic się jeszcze nie skończyło.Udały Wam się dwa sezony przez dwadzieścia ostatnich lat.Szczerze gratuluje, natomiast jak porównujesz poziom sportowy z poziomem kibicowania czy marketingu o którym piszemy to weź pod uwagę, że dostaliście wpierdziel w czterech ostatnich derbach z tą słabą Wisłą:)
  • Odpowiedz