Wpis z mikrobloga

#365daymusicchallenge #100daymusicchallenge

#metal #crust #punk i #kolarstwo (wybaczcie chłopaki i dziewczyny spod tego tagu) ( ͡° ͜ʖ ͡°)

133 A song from a band that you have to explain to people who they are

Fausto Coppi - Demo (2011)

No to już tłumaczę bo nikt nie zna zespołu. Punkowa załoga z Pozniania, która wydała tylko poniższe demo.
Nazwali się po jednym z czołowych włoskich (i w ogóle światowych) kolarzy lat 50. Słynnego z rywalizacji, która we Włoszech wtedy urastała do ogromnych rozmiarów, z innym tuzem - Gino Bartalim. Coppi był znany (oprócz z kolarstwa) ze skandali obyczajowych. Powojenne Włochy były dziwnym krajem, cytat z wikipedii niech służy tu za podsumowanie (mnie zawsze śmieszy xD):

Reporters pursued them to a hotel in Castelletto d'Orba and again they moved, buying the Villa Carla, a house near Novi Ligure. There police raided them at night to see if they were sharing a bed. Pope Pius XII asked Coppi to return to his wife. He refused to bless the Giro d'Italia when Coppi rode it. The Pope then went through the Italian cycling federation. Its president, Bartolo Paschetta, wrote on 8 July 1954: "Dear Fausto, yesterday evening St. Peter made it known to me that the news [of adultery] had caused him great pain".

No to pod to Giro co się zaczęło :)
cultofluna - #365daymusicchallenge #100daymusicchallenge

#metal #crust #punk i #ko...