Wpis z mikrobloga

Mirki jest sprawa, kupiłem telefon w MM i od razu kupiłem ubezpieczenie Samsung Care+ na niego. Po tygodniu okazało się że telefon ma wadę produkcyjną i wymienili mi na nowy (z rękojmy chyba)

Napisałem do Samsunga czy ubezpiecznie działa na nowy telefon (nowy imei), odpisali że tak, ale muszę mieć papierek że mi wymienili na nowy w ramach gwarancji z numerami obu IMEI.

MM nie chce mi takiego papierka dać?

W trakcie jak mi oddawali nowy telefon (z półki), chciałem już zrezygnować z samsungów bo poczytałem że mają sporo niedopracowanych rzeczy - gość w sklepie powiedział że oni nie oddają gotówki - co najwyżej mogę wziąć inny w tej samej cenie, mogą tak robić?

  • 4
  • Odpowiedz
@cadoda: mogą to zrobić, według prawa muszą Ci wydać sprzęt bez wad, ale czy będzie to wymiana czy zwrot hajsu to ich decyzja. Ogólnie to powinieneś dostać korektę pierwotnej faktury i nową fakturę z nowym ubezpieczeniem, w tę stronę idź bardziej

@SpokoTypek: ale że co z tym uokikiem, #!$%@? tu pomogą
  • Odpowiedz
@cadoda: W sklepie stacjonarnym jak najbardziej nie muszą nic zwracać. Możesz się bujać z gwarancjami, niezgodnością towaru z umową itp.

chciałem już zrezygnować z samsungów bo poczytałem że mają sporo niedopracowanych rzeczy.

Trzeba było czytać przed zakupem.
  • Odpowiedz