Wpis z mikrobloga

Sekielski zebrał 455 tys na film. Zakładam, że tyle ta produkcja kosztowała. NA ten moment oglądalność to 777 tys wyświetleń. Zakładam, że każde wyświetlenie to 2 oglądających, czyli mamy 1 500 000 oglądających. Jeden odcinek agenta kosztuje 1 000 000 zł. a oglądalność podobna. To pokazuje, że brak zgody ze strony jakiejkolwiek telewizji na udział w produkcji był polityczny ( strach przed klerem) a nie ekonomiczny. To pokazuje jak działają polskie media i kto tu rządzi. #sekielski #media #tylkoniemownikomu #kosciol
  • 10
@blabusna666:

. NA ten moment oglądalność to 777 tys wyświetleń. Zakładam, że każde wyświetlenie to 2 oglądających, czyli mamy 1 500 000 oglądających. Jeden odcinek agenta kosztuje 1 000 000 zł. a oglądalność podobna.


XDDDDDDDD

Jak ty chcesz porównywać oglądalność programu telewizyjnego nadawanego linearnie z filmem umieszczonym w internecie? Ty masz w ogóle pojęcie, że to są dwa zupełnie inne pomiary?
@blabusna666: Typie, ale zdajesz sobie sprawę dlaczego film Sekielskiego wykręca tak dużą ilość wyświetleń? Bo mówią oni WSZYSCY. Gdziekolwiek byś wczoraj nie wszedł (nawet na niektórych mocno pro-rządowych mediach) to musiałeś usłyszeć o tym filmie: TVN, Polsat, Onet, WP, numer 1 hashtag na Twitterze. To są jakieś niewyobrażalne zasięgi, więc porównywanie wyników oglądalności powszechnie dostępnej produkcji promowanej przez wszystkie media do programu rozrywkowego stacji komercyjnej emitowanego w środku tygodnia pokazuje jedno:
@blabusna666:

NA ten moment oglądalność to 777 tys wyświetleń. Zakładam, że każde wyświetlenie to 2 oglądających, czyli mamy 1 500 000 oglądających. Jeden odcinek agenta kosztuje 1 000 000 zł.

Ja bym powiedzial, że ilosc ogladajacych jest zawsze mniejsza niz liczba wyswietlen. Biorąc pod uwagę długosc filmu, to wiele osob oglądało go na kilka podejsc. Zapewne jest tez spora liczba osob, ktora klinela w film z ciekawosci bo jest o nim
@blabusna666: bardziej wymierne są polubienia. 74 tys, 3,5 tys łapek w dół. Może kolejne tyle nie dało łapek, albo dwa razy tyle. Youtube ma pewnie jakiś wzór interpretujący wyświetlenia, ale śmieszy mnie nie raz takie przecenianie wyświetleń. Jeśli oglądający pod każdym filmem miałby co najwyżej dwa wyświetlenia, to Despacito musiałoby obejrzeć ponad 3 miliardy ludzi...