Wpis z mikrobloga

@GoodPain: Byłbyś na tyle uprzejmy wyjaśnić jakim cudem poniesienie kosztów związanych z zakupem motocyklu i paliwa (które też zdrożało) jest bardziej opłacalne niż bilet, który podrożał o 0,60-0,80 zł (minutówki) i 17-25 zł (miesięczne)?
@GoodPain A dziękuję, marzyłem o motorze elektrycznym zanim jeszcze one powstały xD

Miałem kupić niedługo, niestety miałem wypadek i Pani w samochodzie uznała że większy może więcej, na szczęście nic nie złamane tylko ciężko potłuczone ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Moto straciłem, kask, dodatki, szpital i teraz powrót powolny z którego bardzo się cieszę ( ʖ̯)

A Moto leciało z zagramanicy przez dystrybutora
Pobierz
źródło: comment_Iqij6h1GXObzYLtY1qm76duSePofaswL.jpg
niech wprowadzą bilety rozliczane przejechanymi przystankami


@powaznyczlowiek: problemem między innymi są tutaj linie 5xx, przykład 173 z Ronda Matecznego jeden przystanek to Kamieńskiego Wiadukt, a dla 304 Kamieńskiego, a dla 503 Bieżanowska.
Wyłączenie ich z taryfy przy biletach przystankowych może wprowadzić zamieszanie.
@Andczej: mamy XXI wiek, uber i inne iCary w locie wyliczają ci koszt i czas przejazdu, mamy bilety online w aplikacjach itd więc to nie jest wytłumaczenie - wszystko da się zrobić tylko nie wszystko nie opłaci przewoźnikowi ¯\_(ツ)_/¯
@powaznyczlowiek: tym bardziej, że czas rozkładowy nie jest wiążący. Więc, jeśli MPK nie potrafi wywiązać się z usługi, za którą płacę, to ja muszę ponosić dodatkowy koszt.
Jeśli według rozkładu podróż od przystanku A do B trwa 10 minut i kupię sobie bilet 20 minutowy, ale przejazd przeciągnie się powyżej 20 minut, to muszę kupować kolejny bilet.

Zastanawia mnie, jakim cudem takie działania jest zgodne z polskim prawem. To przecież jakbym
@GoodPain: zmiana trasy to nie wydłużenie czasu, wspominasz dwie różne sprawy

Zastanawia mnie, jakim cudem takie działania jest zgodne z polskim prawem.


jest bo przewoźnik nie jest odpowiedzialny za korki czy inne sytuacje losowe występujące na drodze, przykład z dziś blokada przez cierpów na lotnisku
@Andczej: no to zostawiasz w automatach i punktach sprzedaży normalne bilety jedno-wielo przejazdowe, lub w ostateczności, w ogóle zostawiasz bilety tak jak są oraz wprowadzasz uczciwe rozwiązanie w formie pilotażowej - myślę że "starsi" zaskakująco szybko nauczyliby się nowych rozwiązań ( ͡~ ͜ʖ ͡°)