Wpis z mikrobloga

#plus #plush #gsm #oswiadczenie #telefony
@Specjalista_Plus

Dobrze, ze mam jeszcze tydzien na rozwiazanie umowy.
Po 1 tygodniu od przeniesienia numeru do plusa bilans jest taki..
Zasieg - 2/10
Myslalem, ze play ma #!$%@? zasieg jak mi zrywalo polaczenie na klatce schodowej. Plus potrafi sie zgubic przechodzac pod drzewem. Miasto Warszawa.
Internet - 3/10
lte to praktycznie nie widzialem, glownie g3 wskakuje. Jak juz jakims cudem jest lte to i tak dziala jakby chcialo a nie moglo.
Infolinia 5/10
Kazdy mowi cos innego i chyba po swojemu interpretuje regulamin/oferty. Fakt faktem glownie trafiaja sie mili ludzie ale co z tego skoro kocopoly mi opowiadaja.

Teraz hit, mam 3 miesiace za darmo, dzis przyszla faktura na 26.60zl . Spedzilem 40 minut na sluchawce zeby za 3(trzecim) razem udalo sie zglosic reklamacje. Tak, 2 razy telefon zgubil zasieg.
Juz pomijam fakt, ze mogli uprzedzic, ze tym czasowy numer jest naliczany oddzielnie a nie mowic, ze "moze Pan bez obaw juz w pelni korzystac z abonamentu na tymczasowym numerze"

Dno i 2 metry mulu.
Dziekuje.
  • 1
  • Odpowiedz
@lupaczkokosow: Witam. Przykro mi z powodu niedogodności. Zapewniam, że nikt nie miał złych intencji. Proszę o podanie skrzyżowania ulic rejonu występowania utrudnień. Czy sprawdzałeś działanie sieci, ustawiając jej preferowany tryb na 3G, następnie 2G? Czy przekładałeś SIM do innego aparatu? Z jakiej dokładnie oferty przechodziłeś oraz którą w Plusie wybrałeś? Postaram się pomóc.
  • Odpowiedz