Wpis z mikrobloga

@DMMotoAdventures: ja bym został przy motulu bo płacisz za jakość. Ja w mojej ex 600f f6 lalem 7100 I nigdy nie miałem problemu a raz też mowie przyoszczedze i kupiłem jakiegoś magnateca i prosze ja ciebie sprzęgło się slizgalo i motor byl niebezpiecznie gorący. Nigdy więcej jakichś wynalazków tak samo jak do auta leje millersa żadne inne.
  • Odpowiedz
@Geeza na wykopie chyba często polecają valvoline - taniej i podobno parametry ma identycznie jak motul. Mniej znany, mniejsza szansa na podróbkę. Takie opinie czytałem i zapamiętałem. Pytam bo czas na wymianę oleju przed majówką :)
  • Odpowiedz
@Geeza: Valvoline to b. dobry olej, no chyba że dla ciebie jedynym kryterium jest cena.

No i porównywanie Valvoline z Castrolem. xD

@DMMotoAdventures Dość standardowa, zwykle 80-90zł kosztuje. Ja akurat brałem w galon oleje.
  • Odpowiedz
@gaily: nie będę się sprzeczal bo pewno masz rację ale ja staram się używać najlepsze a przynajmniej jedne z najlepszych tak już mam a ze to kosztuje ciut drożej no cóż ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Geeza: To czemu nie 300V? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Valvoline też jest uważany za b. dobry, po prostu nie jest tak popularny i rozreklamowany marketingowo.
  • Odpowiedz
@gaily: myślałem nad 300v ale on jest na tor a nie na jazdę turystyczno-smigajaca( ͡° ͜ʖ ͡°) nie będę się sprzeczal ( ͡° ͜ʖ ͡°) wiesz jak szukałem oleju to też dużo osób polecał rottelle do cebry a ja i tak kupiłem 7100 gdyż chciałem spróbować/przekonać się i byłem bardzo zadowolony. Cóż zachcianki kosztuja( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Geeza: No to widzisz teraz możesz spróbować Valvo, a za oszczedzoną kasę kupić piwo na wymianę. xD

No jest na tor ale na wielu forach widzę świrów co robią tym interwały jak na zwykłym oleju. ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
  • Odpowiedz
@KurzeJajko: Przecież wymywające właściwości syntetyków to mit. Tak samo jak to, że te hydrokraki to jakaś zajebiście zaawansowana nanotechnologia. Równie dobrze wyciek mógł wynikać z naturalnego sparcenia gumy z wiekiem. Więc twój historia to kolejna anegdota, a w motoryzacji takich historii jest dziesiątki.
  • Odpowiedz
@KurzeJajko: @HowDidWeGetSoDark: nie wiem o jakim moto mowa, ale niektóre motocykle nie mają wkręcanego filtru oleju, a wkładany pod boczną pokrywę i producent zaleca wtedy zmienić uszczelkę na nową, a nowa kosztuje aż 32 zł + wysyłka = 45-47 zł, drogo jak za kawałek gumy i wątpię by ktoś to wymieniał co roku więc tylko podkładkę miedzianą za 2 zł wymieniają
  • Odpowiedz
@HowDidWeGetSoDark: Już nie chodzi nawet o półsyntetyk vs syntetyk jako rodzaju bo na ten temat mam małą wiedzę. Chodzi o to, że różni producenci mogą mieć różne proporcje detergentów w oleju. Ilością i składem detergentów raczej się nie chwalą więc nie możemy tego rozstrzygnąć.
@Hamza: Chodzi o uszczelkę przy pompie wody w kawasaki er-5. Może nieszczęśliwy przypadek, któż to wie.
  • Odpowiedz